< Tilbake til oversikten

For reisevante...

#1

Fedonisten sa for siden:

Fikk denne vitsen på mail i dag - og lo høyt! Må jo dele med dere da?!
[color=green][/color]
Jeg hadde knapt satt meg ned på toalettskåla på flyplassen da jeg hørte fra nabobåsen: Hei, hvordan har du det?

Jeg er ikke typen til å starte en samtale på et offentlig toalett men jeg vet ikke hva som gikk av meg og jeg svarte: Jo, takk bare bra.

Den andre fyren sa: Hva gjør du?

Hva slags spørsmål er det tenkte jeg og syntes dette begynte å bli idiotisk og svarte: Jo, som deg, bare ute og reiser.

På dette tidspunktet prøvde jeg å bli ferdig med mitt gjøremål fort som f..... da det kom et nytt spørsmål: Kan jeg komme over?

Nå begynte dette å bli noe skremmende men for å være høflig svarte jeg: Nei.........jeg er litt opptatt akkurat nå.

Da hørte jeg fyren på andre siden noe nervøst si: Du, jeg må ringe deg opp igjen. Det sitter en idiot i båsen ved siden av meg og svarer på alle spørsmåla mine.


#2

Summer sa for siden:

ler

Minner meg om historien om damen som ble så forbanna over den frekke fyren på flyplassen som forsynte seg av kjekspakken hennes...

Han smilte pent til henne og forsynte seg, og hun ble hissigere og hissigere etterhvert som pakken ble tommere og tommere... Til slutt var det bare en kjeks igjen, og damen lurte fælt på hva den frekke fyren ville finne på å gjøre...

Så han bøyde seg frem, forsynte seg med kjeksen og brøt den i to, og delte med henne....

Så ble flyet hennes ropt opp, og hun hastet avgårde med vesken sin etter å ha sett stygt på den frekke fyren...

Vel nede i setet på flyet åpner hun vesken for å finne en pastill, og hva ligger der?

Jo: hennes kjekspakke.... :D


#3

Iset sa for siden:

Håhå så utrolig flaut, begge historiene. Jeg elsker slike historier, samler på dem og har dem i en mappe på pcen. Har utrolig mange slike. Kan jo legge dem inn en gang, det er virkelig noen gullhistorier der. :)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.