Jeg har fått diaré... :(
Vanvittige luftsmerter i magen, har hatt dem siden ca kl 18 i går, og de forsvinner ikke...
Skjønner ikke hva det kan være.
Noen som har noen tips? Hva skal jeg spise/gjøre for å bli bedre? Hva kan det være?
Har ikke spist noe spesielt annerledes enn jeg pleier heller. Grusomt vondt er det iallefall, og blir så utolig når jeg ikke vet hva som er galt...
Hehe, spiste en liten sjokolade i går (med maltitol :o) men det pleier jeg jo å tåle?
Kan jeg få så sinnsyke smerter av det, over SÅ lang tid? I såfall helt utrolig. Noe av det verste jeg har vært med på...
Jeg tålte maltitol uten problemer før, jeg kunne faktisk spise en HEL eske med Cavalier-konfekt. :eek:
Plutselig en dag tålte jeg ikke lenger mer enn 50-60 gram av sjokoladen. Og ja, du kan få så store smerter over et døgn omtrent. Jeg har sittet på do i flere timer og grått av smerter en gang, da jeg hadde spist 200 gram Cavalier-sjokolade. Det var et rent helvete, og jeg hadde vondt dagen etter også.
Hm, var tydeligvis et virus eller en bakterie, for jeg er dårlig i dag også... Men skal uansett holde meg unna Maltitol :D
Dietten går ad dundas, men prøver så godt jeg kan:
Eplejuice, te, farris, cola light, Lindbergs lapper, Bixit fullkornskjeks (47% fullkorn), blåbær, skummet melk med kruska kli... Det er stort sett det jeg har fått i meg de siste dagene.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.