< Tilbake til oversikten

Reise!

Enid sa for siden:

Fikk nettopp vite at julen mest sannsynlig skal feires i varmere strøk i år (mest sannsynlig Spania , og da må jeg for første gang tenke på hva jeg skal spise på ferie!
Jeg synes jo mat er halve gleden når jeg reiser et nytt sted, men nå er jeg redd for at jeg ikke finner nok mat som jeg kan spise... Bør jeg ta med meg noe? Feks fiberrik og mandler?
Eller skal jeg satse på at det blir mest mulig salat? Middag og lunch blir vel neppe noe problem, heller frokost (er jo mest hvitt brød i Spania)... Har jo yoghurt der, og frukt, men vil gjerne reise uten å bekymre meg for kostholdet...
Noen tips?

Aline sa for siden:

Kanskje greit å ha med seg litt rugsprø, just in case, så kan du lasse på med pålegg :) Men jeg tror det skal gå bra, paella er kanskje vanskligst, for det er jo ris iblandet :p men jeg tror du kan klare å finne noe som fungerer uansett :ja: :)

Enid sa for siden:

Jeg tror ogspå at det kommer til å gå bra, men skulle gjerne likt å høre erfaringer fra andre lavkarbo-folk!

Aline sa for siden:

min erfaring er at jeg gjerne gir litt blaffen på ferier.. men så resulterer det ikke i så veldig gale tall etterpå, jeg er nok litt heldig sånn :)

Siljevanilje sa for siden:

tapas er jo kjempe lavkarbo:D

Enid sa for siden:

Ååååå tapas... namnamnam...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.