< Tilbake til oversikten

TV2 hjelper deg

Quippini sa for siden:

Noen som fikk med seg det programmet i kveld??
Innslaget hvor de slakter matintoleranse tester.

Lurer meg grønn på hvilke private klinikker de oppsøkte - tror nemlig ikke alle aktørene i markedet er useriøse og har akkurat anbefalt en bekjent å besøke en klinikk...
Noen som vet??

Sivensvans sa for siden:

Heisann,
[color=royalblue][/color]
så innslaget - men, er ikke kvinne om å huske navnene på klinkkene.
Men, gå inn på tv2.no - der kan du se innslaget på web-tv.

karianne2 sa for siden:

Høvik helse

Anbefaler klinikken på det varmeste.

Har selv vært der og tatt testen for matintoleranse fra Eu Bio Tek. Tror denne er en av de mest seriøse på markedet og dessuten ganske rimelig. :)

monkey sa for siden:

Nu är det väl så att antingen tror man att det går att göra matintoleransetester eller inte. Den etablerade läkarvetenskapen tror inte på det och klarar det inte att påvisa intolleranser heller. De kan bara göra vanliga allergitester, men överkänslighet slår inte ut på dessa. Jag har varit på en av klinikkerna i inslaget och det var absolut riktigt det jag fick veta. Har dessutom varit på Balderklinikken och gjort ett annat slags test och det var samma utslag som den första testen jag tog. TV2 tar väl en utgångspunkt i läkarvetenskapen och det var också de som bedömde resultatet... :o

SjokoMons sa for siden:

Si i fra her om du eller noen finner ut av det a! Selv bruker jeg Kilden Helse og har fått påvist intoleranse på gluten ( i mel) og kasein ( i melk og melkeprodukter):( Jeg trur dette kan stemme når jeg tenker på hvordan livet mitt, og forholdet til maten har vært...

asok12544 sa for siden:

Hei.

Innslaget fra TV2 ligger her: asok12544.googlepages.com/.

Vi har hatt veldig dårlige og skremmende erfaringer med Heggeli Helhetsmedisin, og advarer mot tester som utføres her. Les mer på linken ovenfor. Disse testene er bare bløff, og bortsett fra at de er dyre, kan resultatene være helsefarlige!

Nille sa for siden:

Det er fint at du kommer med info og erfaringer. Det setter vi pris på her på forumet.

Men om du mener at noen er useriøse og at du har dårlig erfaringer, hadde det vært fint om du kunne fortelle hvorfor, - hva som har skjedd. Ikke bare "vi har hatt veldig dårlige og skremmende erfaringer".

Oppdatering: Aha, nå så jeg at linken din du postet var din erfaring ! sorry !

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.