HP sa for siden:
Jeg har en 5 år gammel diesel bil som jeg nå skal selge. Og for de av dere som har vært bort diesel så vet dere at den må 'glødes' før den kan startes. Kald motor starter ikke uten... :p
Igår skulle jeg flytte litt på bilen, slik at jeg kunne gjøre den klar for salg idag... Bilen har stått i ro en måned...Og ikke tale om at den ville starte! :mad: Ringte mekanikeren min, og jeg ble guidet til kontroll av alle ledninger og sikringer... Alt var OK. :confused: Så da var det bare en ting som kunne være kalt siden den ikke gøldet: Gløde elementene hadde nok brent av... 3-4000 takk... :(
Men da bestemte jeg meg for at jeg kunne like godt selge den til merkeforhandler for det de ville gi for den. I morges gikk jeg opp for å hente vognkortet, også fikk jeg pluttselig en innskytelse om at jeg skulle prøve en gang til... :snill: Selv om vi egentlig var atlfor sent ute...
Jeg fikk en ro inni meg, jeg hev meg på denne roen og tømte hodet helt for alt, og sa:
[center]"I release, loose, let go and let God!"
Vridde om tenningen, lampen glødet i 1 sekund!, også startet bilen som om den aldri skulle gjort noe annet! :D
Nå skal jeg ut i SOLA og rengjøre, fikse og stelle bil!
Du verden hvor ting kan snu! ;)
[/center]