< Tilbake til oversikten

Fant 3 Atkins-kakemixer på Ultra i går!

Iset sa for siden:

Fant Atkins sjokolademuffins-mix, vaffel-mix og pannekake-mix. De så virkelig gode ut på bildet, men bilder lyver ofte. :p

Kjøpte dem ikke, men det er jo greit å ha noe man kan sope ihop raskt om man plutselig får lyst på noe.

Iset sa for siden:

Noen som har smakt disse?

Merete A sa for siden:

Nei, slik "mat" inngår ikke i mitt kosthold lenger. Atkins eller ikke-atkins.

God, kakefri helg ønskes alle :D

Georgine sa for siden:

Jeg har kjøpt en vaffelmiks som jeg skal ta med til søster i høsteferien og prøve :) Men vet ikke hvordan den smaker før neste helg da altså...

Iset sa for siden:

Jeg kjøpte pannekakemixen i går, hadde den til frokost idag. Den smakte HELT likt vanlige pannekaker, veldig søtt. Ikke rart det, når det faktisk er HVETEMEL i dem. :eek:
Står tilogmed som ingrediens 2 på listen, så det kan ikke være så lite heller.

Nille sa for siden:

Sjekka du karbeinnholdet på dem da ?
Syns det var altfor høyt jeg. De er sikkert OK for vedlikehold, men for Induksjon blir det ikke plass til mye annen mat !

Iset sa for siden:

De er sikkert ikke beregnet på induksjon nei, det kan de jo ikke være. Mener det stod at det var ca. 6-7 karber per pannekake, men jeg har kastet pakken.

Men hvetemel er jo omtrent som sukker, så jeg stusset en smule på at de kunne ha det oppi et Atkins-produkt. Men men. Frister ikke så mye til gjentakelse iallefall, da lager jeg heller frokostpannekake eller mock danish.

Georgine sa for siden:

Synes karbeinnholdet i vaffelmiksen og var for høyt.. Men er helt greit å ha med på hytta en gang sånn innimellom :D

tess81 sa for siden:

ja e så også de produktene og blei kjempe glad helt te e så hvor mye karbo d va i de.....d e nok MANGE kg te e kan spise de iallfall....

Aline sa for siden:

Selv da er det vel bedre å bake noen av kakene på oppskriftforumet her inne :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.