< Tilbake til oversikten

Hovne ben.

Ariel sa for siden:

Lurte på om noen kunne svare meg..? Har de to siste dagene hatt hovne ben/ankler. Har den siste uka hatt ferie og spist lavkarbo men alikevel litt mer og større måltider samt en mer salt enn vanlig. Har i tillegg gått opp i vekt. Er det vannansamlinger i kroppen og hva gjør jeg for å bedre det?
Ha ein fin kveld alle sammen:) .

Smurfine sa for siden:

Her henger jeg meg på også, jeg har det på akkurat samme måte, men både fingre og føtter er hovna opp med meg. Magen føles kontant oppblåst og jeg spiser lavkarbo, prøver så godt jeg kan ihvertfall og så går jeg på metoferin.

Borealis sa for siden:

Det jeg først tenker, er saltinntaket. Dernest syklus-betinget? Men da skulle dere vel kjent det igjen?
Det jeg også kan tenke meg, er at om man har levd SVÆRT lavkarbo (ketose), og så eter endel mer karber enn tidligere, er kroppen som en svamp etter å suge til seg karb. Og et gram karb binder 3 eller var det 4 gram vann....

Smurfine sa for siden:

Oj, det er mye. Jeg har jo ikke levd etter noen av disse folka jeg. Men prøver jo å spise minst mulig karber uansett. Fortsatt ganske hoven i fingre og ben men mye bedre nå ihvertfall. Hvordan jeg ligger an til syklusen min nå husker jeg ikke en gang, har akkurat slutta på pilla også så en får se hvor presis den blir da.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.