< Tilbake til oversikten

Hva trenger man?

Monen sa for siden:

Hva trenger man når man skal begynne på ketolysekuren?
Skjønner at boka er grei å ha, får man kjøpt den i butikk? Eller må man kjøpe den over nett?
Tar alle ekstra vitaminer?

Mannen har også lyst til å prøve, er det "greit" når han ikke er veldig overvektig? Han vil gjerne gå ned 15 kg..

Tar gjerne imot tips og råd :-)

Fridolina sa for siden:

Du trenger så absolutt ha boken.. Ju mere du lærer deg,ju mindre feil gjør du sikkert..
Du kan kjøpe den i hos fleste bokhandlare,eller på www.ketolyse.no. Der koster frakten 90 kr,men der kan du også kjøpe ketolysetillskudden,soyaprotein,bakemix osv osv..På denne siden kan du lese om vad som anbefalles på kuren..
[color=red][/color]
Og viss man vill gå ned 15 kg,så kan du absolutt velge denne dieten..Det har jag og min kjæreste gjort!
Lykke til
[color=red][/color]

Monen sa for siden:

Takk for svar!
Så de hadde den inne på www.ketolyse.no , men det kortet jeg har penger på nå har ikke VISA ;)
Kikket på hjemmesidene til Norli, men fant den ikke...

Gleder meg til å begynne jeg nå:D
Men får ikke begynt før 16/10, skal nemlig ha selskap den 15... (Jada, jeg vet det høres ut som en unnskyldning...:o )

LilleVille sa for siden:

Jeg kjøpte boken på www.haugenbok.no, der trenger du ikke VISA, de sender med faktura...

Vitamintilskudd er et must, men du MÅ ikke ta ketolysetablettene, kan kjøpe kosttilskudd i helsekost eller på apotek. Det du trenger er vitaminer, kalium, kalsium, magnesium, folsyre, sink og selen. Jeg kjøpte på helsekost i Sverige jeg....

Torkil anbefaler ikke kuren for de som vil ned 3-4 kg til bikinisesongen, men jeg tror han snakker om at man bør ha 10-15 kg man vil kvitte seg med. Så jeg tror ikke det gjør noen skade om mannen din spiser det samme som deg. Hvis han nærmer seg målet fort (menn gjør ofte det :mad: ) kan han jo minske på fettet og øke på karbohydratene litt før du gjør det...

Lykke til! Håper du blir fornøyd med valget ditt! Jeg har ikke gått ned så fort som jeg skulle ønske, men jeg har det så mye bedre i kropp og sinn at det er verd det likevel! :)

Aline sa for siden:

Har lest at man kan få kjøpt ketolysetablettene på meny :)

Monen sa for siden:

Da har jeg kjøpt boka:D Fikk tak i den på Norli...

Men de ketolysetablettene, inneholder de alt som LilleVille nevnte?
Eller er det et tillegg? Jeg orker ikke så mye tabletter, for jeg brekker meg så lett...
Tar 3 piller med metformin om dagen, og vil ehlst ikke ha mer enn et apr til...

LilleVille sa for siden:

Såvidt jeg husker må du ta 2 forskjellige ketolysetabletter, den ene skal du ta to av. så det blir 1 til frokost, 1 til lunch og 1 til middag.. Da skal du få i deg alt det jeg skrev, minus magnesium.
Det er ikke alle som trenger magnesium, er vel derfor det er en egen tablett... Jeg er arvelig belastet med magnesium mangel, og har ofte leggkramper, så det var de første pillene jeg kjøpte ihvertfall.

Monen sa for siden:

Jeg får sjekke på Meny, da... Om de har der der. Er greit å slippe å bestille over nett.
For proppe manne full magnesium jeg, da, for han har leggkramper nesten daglig!
Syns du de har hjulpet bra på leggkrampene dine?

LilleVille sa for siden:

Ja jeg synes i grunn det, har ikke hatt leggkramper siden jeg begynte med tilskudd..
Pappa har tatt tilskudd med magnesium i mange år, selv om han ikke spiser lavkarbo...

Monen sa for siden:

Da vet jeg om en mann som blir glad, hvertfall:D

Fridolina sa for siden:

Les på www.ketolyse.no om vilken mengde torkil anbefaller av tillskudd,viss du vill kjøpe på helsekost istedet.. Trur det står i boken også.. Og det som er tingen,er sammensettningen av de forskjellige vitaminerne og mineralene..Så att de ikke arbeider mot varandre eller att noen tas opp mere en andre av kroppen.. Her er noen linker til andre trådar som har dette som tema:

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9790

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9420

Hyper sa for siden:

Jeg tar ketolyse tablettene...Jeg brekker meg og av alt som er større enn p-piller... (som jeg forøvrig kan svelge uten vann!)

Men jeg er blitt vant til disse...
De må taes 4 ganger om dagen

1 morgen
1 lunsj (denne smaker så vondt:(...)
1 middag (dette er samme tabletten som på morraen)
1 kvelden

Går veldig greit...og siden jeg ikke liker å svelge tabletter, drikker jeg MASSE vann når jeg tar de...og DET er jo bra;)

LilleVille sa for siden:

Jeg er nok heldig jeg, jeg tar 7 piller om morran og 4 til middag jeg, og bare putter hele neven i munnen og svelger ned med et glass vann.. Har vel lært meg trikset etter mange år med metformin, for de smaker ekkelt! Piller skal da ikke smake salt!!?!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.