< Tilbake til oversikten

Soyamel og soyaprotein?

Sissez sa for siden:

Jeg lurer på... Hva er best? Altså... Når man skal bake og greier skal man bruke soyamel eller soyaprotein da? Eller bare bakemiksen? Jeg er forvirra her jeg nå:confused:

Så lurte jeg på en ting til... Det står på ketolyse.no at man skal spise noe ost til kvelds , enten ost eller ostepopp? Altså... Ostepopp? Eller ostechips eller hva det står...

Også lurte jeg på enda en ting:p
Jeg skulle jo da egentlig i en bursdagsfest på lørdag, men nå begynte jeg jo på ketolyse i går. Rusbrus er jo ikke så veldig lurt å helle i seg nå lissom, men er det noe jeg kan drikke? Er ikke så farlig egentlig, men greit å vite om noen vet noe:)

Og er det ok å drikke lettbrus? Er det skadelig å drikke det sånn hver dag?

Nå blei det mange sp.mål her, men husk... Jeg er ny i faget:rolleyes: ;)

Nille sa for siden:

Du skal absolutt IKKE spise ostepops ! Trenger nok å lese litt mer nøyaktig du !

Ostechips lager du sel av vanlig ost. Oppskrift i Ketolyseboka :D

Rusbrus er ut. Drikk rødvin eller tørr hvitvin. Evt. brennevin blanda med sukkerfri brus. (ikke for ofte for mye), eller lavkarbo øl. Vær OBS på at du tåler mye mindre alkohol nr du er i ketose. I tillegg velger kroppen å forbrenne det som er lettest tilgjengelig - og det er alkohol. Så lenge den brenner alkohol brenner den ikke fett !

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.