< Tilbake til oversikten

Hvite Neper!!

Hyper sa for siden:

Har hørt at man kan bruke store, hvite neper i lasagne...i tynne tynne skiver istedenfor pastaplater...
Men HVOR HVOR HVOR får man kjøpt disse?...

Heter de hvite neper?...
Hvordan ser de ut?

Jeg har sett i mange butikker, men ikke funnet....Iallefall ikke som jeg vet om...:confused:

Mila sa for siden:

Altså.. vi har sånne neper i butikken jeg jobber i, å det er en liten coop marked butikk, så tror du skal kunne finne dem i en eller annen butikk der du bor :)

Hyper sa for siden:

Åssen ser de ut da?..

Hyper sa for siden:

Tusen takk!

Har enda ikke sett sånne her i byen..Får vel leite til jeg er heldig..;)

Gamla sa for siden:

Har du sett i Coop Prix? De finnes iallefall her i vår butikk. Vi kaller disse nepene for maineper, men jeg ser at næringsmiddeltabellen omtaler dem bare som neper. De er kjempegode å spise rå!;) Håper du finner dem!:)

Hyper sa for siden:

Håper jeg og!!!:)

polvott sa for siden:

Jeg laget dette og det var faktisk ganske godt. Jeg kjøpte nepene på meny på bystasjonen.

Aline sa for siden:

og jeg har sett de på coop mega, men jeg tror noen butikker kun har de en liten periode hvert år...?

Ikke helt sikker...

Mila sa for siden:

:ja:

Hyper sa for siden:

Ok..De hadde IKKE på ICA maxi i Åsane iallefall....Meny neste;)

Kiwi-girl sa for siden:

De har hvite neper på kiwi der eg jobbe:) Men eg tror kanskje d e sesong for d nå, og at de e vanskeligere å få tak i på andre tider av året

Gamla sa for siden:

Ja, det er vanskelig å få tak i disse nepene på vinteren, men hele sommeren og utover høsten burde de være lett å få tak i. De trenger kort voksetid og holder seg ikke så lenge.;)

Hyper sa for siden:

ok..tusen takk for svar!
Da blir det lasagne på våren da...hehe

Mila sa for siden:

Vi har dem enda.. spørr på en coop butikk du visst du har en i nærheten

Hyper sa for siden:

Takk, det skal jeg gjøre!!:)

Georgine sa for siden:

Jeg kjøpte hvite neper på en grønnsaksforretning i dag.. tror de har de i disse innvandrerbutikkenen som har kombinert grønnsaker og alt mulig annet :)

Hyper sa for siden:

Supert!!!:)Tusen takk!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.