Kanari sa for siden:
Hei.
Jeg lurer litt på om jeg skal slenge meg på ketolysekuren, men jeg er en fattig student som ikke har så mye penger..
Hvor mye vil maten for en uke koste, sånn cirka????
Kanari sa for siden:
Hei.
Jeg lurer litt på om jeg skal slenge meg på ketolysekuren, men jeg er en fattig student som ikke har så mye penger..
Hvor mye vil maten for en uke koste, sånn cirka????
nalana sa for siden:
Oy, litt vanskelig aa si, men min erfaring er at maten ikke blir dyrere pga at det er en del unoedvendigheter man ikke kjoeper lenger.
Den billigste av lavkarbo-retningene tror jeg maa vaere Optimal Ernering. Dette fordi man spiser enda litt mer fett og litt mindre protein. Karbene vil for mange vaere det samme, selv om det kan variere fra person til person. En ting til som gjoer det billigere er at man er enda lengre mett og ikke trenger saa mange maaltider.
Er veldig fornoeyd med Ketolyse jeg altsaa:D , men naa snakker vi bare pris:p
Goggen sa for siden:
Isolert sett kan noen av måltidene bli dyrere. Mer kjøtt og flesk.
Men for meg er det null fastfood og bare det er jo en vesentlig besparelse. Ikke noe særlig bed brus.(litt Tab/cola-light innimellom) ikke noe big-bite osv osv. Totalt sett er jeg rimelig sikker på at det koster ganske mye mindre totalt sett. Har ikke finregna på det, men tror det er slik for de fleste. Ikke en eneste pose godterier som koster like mye som et stykke bacon. Ikke noe is. Ikke en eneste potetgullpose.
Mange sier at dette kostholdet er dyrt, men det er fordi de må bytte ut garderoben.
chili sa for siden:
Har funnet ut at man kan spare mye ved å kjøpe billigmerker, eks Euroshopper når du kjøper kjøtt og fisk. Jeg oppdaget en utrolig prisforskjell da jeg skulle kjøpe laks, sånn frossen, ferdigrensa stykker: Europris, 4 stk til 29 kr, mens et annet, norsk merke kosta 79 kr! (også 4 stk) Hallo, 50 kr forskjell!! Og jeg kjøpte med meg en pk laksekotteletter til 19 kr også...
Det er det samme med feks nakkekotteletter...
Har også trang økonomi, og det er artig når jeg oppdager sånne "kupp"!
Laksen var forresten nydelig!
chili sa for siden:
Bruker forresten ca 4000 kr mnd på mat. Vi er 2 stk, 1 på 12 år pluss meg.
Fridolina sa for siden:
Jag drar till Sverige å handler..kjempe billigt.. Men anners så blir det ganske dyrt..Jag MÅ ha minst 3 type ting att velje mellom,,Så mitt kjøleskap er alltid fullt..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.