< Tilbake til oversikten

PLAN fadder!

Hyper sa for siden:

Hei alle sammen!:)

Jeg ble selv for en tid tilbake fadder for ei lita jente fra Zimbabwe..
Jeg har sett bilder av Junior som ho heter, og fått informasjon om hvordan ho og folk i hennes nærmiljø har det i dagliglivet...

Jeg vil anbefale dette på det varmeste!
Det koster 240 kroner i måneden, og det er så absolutt verdt det:)

Jeg har sendt nedover et brev med bilder fra mitt liv, og jeg gleder meg til å få svar:)

Om noen har lyst å bli fadder, kan dere gjerne kontakte meg..send med en PM, eller svar på denne tråden..

Jeg verver mer enn gjerne:)

Aqua sa for siden:

Flott at du har et Plan barn! :)

Vi har også ei jente gjennom Plan. Hun er nå 11 år gammel og hun bor i Uganda. Vi synes det er veldig lærerikt å få lov til å følge henne og hennes liv og kultur.
Denne jenta har vi hatt i vel 5 år nå og vi drømmer om å få komme på besøk til henne en gang.

Jeg oppfordrer alle til å bli Plan fadder, det koster så lite og betyr så enormt mye for barnet. Det er veldig koselig å få et lite brev og en tegning en gang i blant også. :)

Hyper sa for siden:

Signerer!!

Dante sa for siden:

Mannen min er planfadder. Synes de bytter ut ungene stadig vekk. Har undret meg over at de som er med i "programmet" plutselig bare flytter ut av regionen. Lurer på hvor attraktivt de oppfatter at det er å få støtte. Håper det hjelper de nye som kommer inn ihvertfall.

Hyper sa for siden:

Jeg drar opp denne tråden igjen jeg , i forbindelse med at det er aids dagen i dag, og at de rekrutterer PLAN faddere på TV2 i kveld:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.