stinasol sa for siden:
Hei har lest en del innpå forumet her,noen som sier at atkins bakemix kan fåes tak i på obs mega osv,har enda ikke sett det men er det noen som vet om en butikk i bergen som selger?
stinasol sa for siden:
Hei har lest en del innpå forumet her,noen som sier at atkins bakemix kan fåes tak i på obs mega osv,har enda ikke sett det men er det noen som vet om en butikk i bergen som selger?
Hyper sa for siden:
Jeg aner ikke...har du sjekka Ica Maxi i Åsane?..
Der har de alt mulig annet...(bortsett fra hvite neper...grrr)...
Men du kan jo sjekke?
stinasol sa for siden:
jeg var der hinn dagen men så ikke etter den,så kansje ta en tur og sjekke en dag for sikkerhets skyld :) skulle lage pannekaker i går men ble kvalm av 1 bit så spørs om jeg har noe behov for bake mix i det hele tatt men kan nå prøve :)
Gamla sa for siden:
Ketolyse bakemix som fåes kjøpt på www.ketolyse.no synes jeg er mye bedre enn Atkins bakemix! Synes du skulle prøve den. Den kan brukes til mye mer enn pannekaker!:D
nalana sa for siden:
Signerer, og jeg har laget kjempegod pizza av den:D
stinasol sa for siden:
oki men da prøve rjeg den heller ,takk for tips :)
AnnaV sa for siden:
Der selger bakemix på safari i stølegaten, ICA maxi på åsane senter, men også enklere - stort sett alle helsekoster i sentrum; Kinsarvik frukt, Life i underetg på galleriet osv. I safari og på Ica står den med vitaminene og minarelene og helsekosten, ikke i bakehyllen. Kan være derfor du ikke har funnet den?
shady sa for siden:
Jeg lagde vafler av ketolyse-miksen og brød av atkins-miksen nå i helga. Brødet smakte IKKE godt, men vaflene var spiselige. Så jeg er enig i at du bør prøve ketolyse-miksen!
Hyper sa for siden:
Jeg har bakt pizza med soyaproteinet fra www.ketolyse.no...
Mindre karber i dette enn bakemiksen..:)
Pizzaen ble forresten kjempegod!
stinasol sa for siden:
har en veninne som skal til Arendal nå i helgen så hun kjøper med seg bakemix til meg :) gleder meg til å prøve..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.