< Tilbake til oversikten

HPs slankekamera

guro sa for siden:

Hva skal det brukes til? Jeg så ikke engang forskjell på bildene ... :o

Summer sa for siden:

Trykket du på bildet så du fikk se det i større format?

guro sa for siden:

Ja. Jeg synes det så mer ut som den ene var lenger unna kameraet, en at hun var slankere ...

Summer sa for siden:

Hvis du klikker på lenken under, så får du se en liten videosnutt der de viser funksjonen på kameraet, der der du det mye tydeligere.

(Anyway: Tåpelig funksjon spør du meg)

Fedonisten sa for siden:

fnis

Jeg var mest imponert over at det var HP som hadde lansert et kamera jeg! :o Skjønte ikke at HP kunne stå for noe annet enn ''vår HP'' lissom.... :o

Summer sa for siden:

Hehe, nei, det var nok ikke det. Ikke han som har kameraer, og ikke er det han som står bak sausen heller.
Men lavkarbo.no derimot!

Hyper sa for siden:

Nei, dette var teit..takke meg til å faktisk BLI smalere....uten spesialeffekter;)..

Carisma sa for siden:

Jeg digger det! Nyheten om det kom ironisk nok etter vi hadde brukt ca 150 forsøk på å få tatt et ok bilde av meg til å legge på nettsidene på jobben... (ca 148 jeg ikke likte, og 2 der kollegaene mente jeg lignet en lemen...) måtte tilslutt bare gi opp og legge ut et av de jeg ikke likte... og så setter jeg meg ved pc'n og leser om den der liksom! :cool:

Nille sa for siden:

Visste jeg hadde lest om det før, - husket bare ikke hvor !
Teite greier syns jeg.... :cool:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.