< Tilbake til oversikten

Ting som ikke virker etter oppgradering

HP sa for siden:

Jeg har foretatt en ganske stor oppgradering nå netopp. Der er sikkert noe som ikke fungerer helt som det skal, så jeg ber dere vennligst om å poste det her. Takk!

Nille sa for siden:

Hva betyr det gule/røde kortet oppe i headingen på hver post "add infraction" (mellom tilbakemeldingsvekta og rapporter post skiltet ??? Er det boktavlig talt gult eller rødt kort ?? Den er ikke på mine poster, men på alle andres ? (Hm... forresten ikke HP sine heller...)

mofe sa for siden:

Hæ, hvor da?:confused:

Nille sa for siden:

Og ingenting skjer når jeg prøver "Multiquote" knappen.....

Albertine sa for siden:

Hmmm.... Nille og HP har ikke det der røde og gule kortet, men det har alle andre. Har det noe med admin å gjøre? Lurer på om jeg har? Jeg tester mofe sitt jeg, går det bra tro?

Fridolina sa for siden:

Er det noen nye bra funktioner? flere en denne multiquote?:D

HP sa for siden:

Det har noe med admin/moderator å gjøre ja :)

Nille: Blir ikke multiquote knappen rød-oransje? Du markerer de innleggene du vil sitere, også klikker du den store Post Reply knappen. Multiquote fungerer ikke sammen med hurtigsvar :)

Nille sa for siden:

Du har heller ikke sånt rødt/gult kort Albertine, men mofe har !

Neeeei, og de inleggene jeg markerer (ved å trykke på den knappen ?) kommer ikke opp i noen post etterpå.... Skjønner ikkeno jeg. Får se på det når jeg kommer hjem :D

Aline sa for siden:

Det virket!!

Men om jeg forstår rett, så ser kun de som kan bruke gult/rødt kort de kortene?

Fedonisten sa for siden:

Har jeg røde og gule kort da? Er det sånne kort som i fotball lissom? :o

Må bruke litt tid på å sjekke dette her jeg......

Huldr sa for siden:

Vi som ikke er moderatorer har vel ikke de kortene, så vidt jeg forstår...

Men multiquote har vi :D

Iset sa for siden:

Jeg ser ingen røde eller gule kort på NOEN innlegg? Jeg også vil se røde og gule kort.

Hyper sa for siden:

Jeg ser de heller ikke!...

Aline sa for siden:

Men om jeg forstår rett, så ser kun de som kan bruke gult/rødt kort de kortene?
[size=5][/size]
:liste:

ok?

Albertine sa for siden:

Jepp, det er visst bare vi som kan bruke dem som kan se dem. :spesiell:

Nille sa for siden:

Hva skal vi bruke dem til da .... de kortene altså ??

Goggen sa for siden:

Det er sikkert HP som har lagt dem inn slik at dere kan flagge meg av når dere er lei av mine kvasifilosofiske innlegg! :)

BBB sa for siden:

HP sa for siden:

Vi har de grønne prikkene til de innleggene ;)

Hva de gule og røde kortene er til, det vet jeg ikke helt selv enda. Det jeg vet er at det er et slags system for å kunne gi folk advarsler på en ordentlig måte. X advarsler innenfor en avgrenset tidsperiode fører til en eller annen straff. Omtrent som prikkbelastning på førerkort. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.