< Tilbake til oversikten

Usukrede bær i butikken!

#1

HP sa for siden:

[center]Tok en tur portom frysedisken i butikken, og der fant jeg til min store glede[/center]
[center]Frosne bær UTEN sukker![/center]
[center]Fra Gartner. Der var blåbær, jordbær, rips, solbær, bringebær og skogsbær.[/center]

[center]:D [/center]

[center]Pris 56kr/kg, 17kr for en pose blåbær (300g)[/center]

[center]Bær er glimrende lavkarbomat, proppfull av viktige næringstoffer![/center]

[center]Serveres med fløte, krem, eller rørt med stevia.[/center]


#2

Iset sa for siden:

ja det er kjempegodt:) de bærene har jeg alltid pleid å kjøpe før, da jeg laget frokostshake hver morgen (DA hadde jeg mye energi da....)


#3

Skorpia sa for siden:

Kan du si meg hvilken butikkjede det var, så jeg slipper å lete gjenomm Rema,Rimi,Spar,JokerPrix osv:D

Klem Skorpia


#4

HP sa for siden:

EuroSpar i Sogndal, bærne var fra GARTNER.

Tidligere har jeg bare funnet lettsukrede bær fra findus... Hva skal de med det sukkeret egentlig :confused:


#5

Iset sa for siden:

men de har de iallefall på Prix og Rimi:) har sett både små og stoore poser. Obs og har!

ja hva skal de med sukkeret, de har jo sukker i ALT. går ut fra at det har noe med konservering å gjøre? men jeg er lei av alt sukkeret. det er jo sukker i kokt skinke tilogmed :rolleyes:


#6

Skorpia sa for siden:

Nei det kan du si,men jeg vet at jorbær holdt seg finere når en frøys de ned med sukker strødd på hjemme, ellers ble de bare en slapp haug når de ble tint opp igjen.

Men de andre bærene vet jeg ikke:)

Dessuten er vel nedfrysingsmetodene til industrien noe annerledes enn den vi har hjemme.

I morgen får jeg lønning så da er det. løp og kjøp..............
det enkleste er ofte det beste:D

Med litt krem på blir det namnam.


#7

HP sa for siden:

Har prøvd et annet merke: "Friste" (Prøvde blåbær og jordbær)

Fant det på COOP Mega, kostet 78 kr/kg. GARTNER sine var best! Mer smak!

:)


#8

Labella sa for siden:

Jeg spiser også disse bærene. Fyller en kopp med frosne bær om kvelden og lar dem tine i kjøleskapet til morgenen etter. Da blander jeg dem i en mild naturell yoghurt og har i litt kli. Nam nam :)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.