< Tilbake til oversikten

Because you deserve It.......!

nita58 sa for siden:

Idag har jeg bestemt meg at når jeg har lagt datteren min, så er det litt "Nita"-tid!!:p

Jeg skal rigge meg til med fotbad, file negler, lakke og ansiktsmaske:D Gleder meg!! Istedet for å suse rundt huset og rydde, så er det MIN tid til å kuler'n!

Hva med dere, når tok du deg tid til deg selv????
Vi prøver å være flinke mødre, hustruer, forførende elskere, venn, innkjøpssjef(matbutikken), hobbypsykolog(venninner), kokk, telle karbs, se fantastisk ut.......ja listen er lang!;)

Vi holder på å gjøre en livstilsendring med maten, men ikke glem sjelen i dette når vi er opptatt av det ytre! Det indre skal ha det bra, bruk litt tid på deg selv, mann som kvinne! Vær GOD mot deg selv!!.....Because You Deserve It!

Vel det var dagens tanker, innemellom telling av karber.....:)

stinasol sa for siden:

ja det er viktig og stelle godt med seg selv innimellom,selv hadde jeg en tur på lagunen(shopping senter) her på mandag og så vanvittig deilig det var,helt alene(er hjemme med min datter på 1 år,så får ikke så mye alene tid) pappaen var hjemme med sarah og jeg gikk amokk med visa kortet hehe :)for noen høres det sikkert ikke så avslappende ut og shoppe men jeg eeeeelsker det :) :) :)

nita58 sa for siden:

Kjempebra! Det fortjener du!!!:D

Jeg sparer penger til når jeg skal unne meg litt nye klær etc. Gleder meg allerede!!!

Kjøpte du noe kult da???

stinasol sa for siden:

jada hehe finner altid masse jeg :) sko topper og 1 bukse,prøvde str 40 i flere butikker og nå passer de hurra..skal på byn på lørdag og feire bursdagen til 2 veninner så da blir det enda mer "kvalitetstid 8-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.