< Tilbake til oversikten

Bestilling fra Ketolyse.no

VioLETTa sa for siden:

Bare en liten fråga.
Hvor lang tid har dere erfart det tar å få varene etter man har bestilt?
Jeg har ventet en uke. Er det lenge igjen? :eek:

Er så spent....

MorStine sa for siden:

Jeg ventet i akkurat en uke.
Så du har det nok i dag eller i morgen tenker jeg. Skjønner godt at du er spent, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.:D

Smula sa for siden:

Ca 3 arbeidsdager her. Det kommer vel litt an på hvor i landet en er og hvor mye en har bestilt, altså om pakken er så stor at den på hentes på posten eller ikke.

Musamis sa for siden:

3 dager har det tatt begge gangene.
Det er vel vanlig..?
Jeg bestilte 2 ganger med ca 8 dagers mellomrom, men begge beløpene ble trekt samtidig. Skulle ønske det ble trekt der og da. Lettere å holde oversikt da;)

Toyo sa for siden:

Tok 2 dager her og det synes jeg var superduper service for en utålmodig og ivrig sjel!:D

VioLETTa sa for siden:

Takk for svar!
Jeg får den sikkert i dag.

Klem og god helg!

(Spent, har ikke veid meg på nesten en uke pga jobb, og da bor jeg ikke hjemme...)

Torkil sa for siden:

Hei
Vi sender pakker mandag onsdag og fredag + litt til når det kommer mange bestillinger.

Små bestillinger sendes som brev, de skal være fremme etter 1-2 dager i teorien (Postens teori). Større ordrer sendes som pakker da bruker posten 3-4 dager på levering.

Erfaringen er dessverre at nordNorge får dårligst servise av posten, men bevares vi bor i et veldig langt land.

Etterlys pakker etter 10 dager ikke vent to måneder som en - veldig tålmodig - gjorde ;-)

Lykke til med ketolysekuren
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.