< Tilbake til oversikten

Kalorier på babybel

vanilla sa for siden:

Kan tenkes at jeg la dette inn feil, men jeg spør her :)
Er det noen her som vet hvor mange kalorier det er i en mini babybel?

Huldr sa for siden:

Kalorier..?

Mener du karbohydrater?

(ingen som teller kalorier her vel... ;) )

vanilla sa for siden:

hehe...Jeg mente kalorier, karbohydrater er det vel nesten ikke i den så vidt jeg vet.:) Tenkte kanskje noen her kunne vite det enda ingen teller kalorier her.

Huldr sa for siden:

He he, bra du ikke tok det ille opp da :D

Velkommen hit forresten :)

Helene sa for siden:

hadde jeg hatt en plakke liggende kunne jeg kansje ha sjekke.. men jeg har ikke det.. og ikke teller jeg kalorier..

Er det en spesiell grunn til at du teller kalorier?

vanilla sa for siden:

Takk :D

vanilla sa for siden:

Teller ikke kalorier, men liker å ha litt kontroll på hva jeg får i meg ;) Jeg følger ikke noe spesiell diett/kostholdsfilosofi, så er derfor jeg styrer litt med kalorier, og karbohydrater og protein om hverandre.

Hyper sa for siden:

Hmm..Jeg må spørre jeg..men hva er babybel?......

Huldr sa for siden:

Det er små oster innpakket i rød voks og folie... veldig gode, og ypperlige å ha med i veska i tilfelle plutselig sult! :) De holder seg lenge utenfor kjøleskap.

Hyper sa for siden:

Åååh....hørtes spennende ut..Hvor får man kjøpt disse da?
Vanlige dagligvarebutikker?

Huldr sa for siden:

:ja:

...men ikke REMA av en eller annen grunn... :rolleyes:

De ligger i hvite nett med seks oster i hver :)

Georgine sa for siden:

I 100 gram babybel er det 299 kalorier, 23 fett, 23 protein og 0,2 karbo. :D

vanilla sa for siden:

Takk Georgine!! :D

jeef-micro sa for siden:

Bare et lite tips...

Ikke bland så mange måter å tenke på... Du kommer til å blande ihjel, og ta det "beste" fra alle... og det kan bet motsatt effekt av hva du ønsker...

Daizy sa for siden:

Hvor lenge holder slike oster seg i romtemp da? Jeg har 2 stk i veska nå som jeg egentlig tenkte å spise på jobb, men som jeg glemte. Må jeg kaste de eller kan jeg spise de imorgen? Evt. legge de tilbake i kjøleskapet nå for så å spise de i morgen? Noen som vet?

jeef-micro sa for siden:

jeg tror ikke jeg har turt å spise de i morgen... og man skal jo ikke legge slikt i kjøleskap og ta det ut mange ganger heller da...

Georgine sa for siden:

Jeg gjør også slikt innimellom og har til og med noen liggende på pulten i en dag eller to. Hiver de bare inn i kjøleskapet igjen... og har jeg ikke tilgang til kjøleskap så spiser jeg de halvsvette :o

jeef-micro sa for siden:

:eek: hørtes ekkelt ut... jaja hver sin lyst :p

svett ost :sikle: ironisk

Georgine sa for siden:

:lol: Den er ikke såååå ille.. den er jo pent pakket inn hele tiden :p

Hyper sa for siden:

Skal kjøpe noen sånne i morra gitt!
Pris noen??

Georgine sa for siden:

20 - 25 kroner for et nett med 5 :D

Huldr sa for siden:

Det går helt fint! Jeg pleier å gjøre det jeg også. Det står jo på også, at de holder seg i romtemperatur...

Har hatt sånne i romtemperatur i opptil to dager uten problemer :). Og Jeef - den smaker faktisk best når den er temperert... :p

Tror de har lagt i en ost til i nettet nå, 6 stk altså :)

Helene sa for siden:

kan jo være hun alltid spiser en før hun teller over.. er ofte sån når man er sugen på noe :p

Siljevanilje sa for siden:

:lol:

Huldr sa for siden:

:lol:

Georgine sa for siden:

:lol: :lol:

Det er 6 i nettet ja :o :o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.