Viviann sa for siden:
hva er cc for noe?
Viviann sa for siden:
hva er cc for noe?
Hyper sa for siden:
Cottage Cheese?...
Vet ikke hvilken sammenheng du spør i;)..
Viviann sa for siden:
Jeg har lest det litt overallt isammenheng med måltider
Takk for svaret, jeg er ganske ny i gamet her, og går på ketolysekuren kan jeg spise det?
Hyper sa for siden:
Såvidt jeg har forstått, skal du ikke spise dette de 14 første dagene...
Men jeg er litt fersk selv, så ikke helt sikker...
Har du boken til Torkil?
Viviann sa for siden:
Nei jeg har ikke boka enda siden jeg ikke har visakort fikk jeg problemer med å bestille den inne på ketolyse.no, men vet du om den selges i bokhandelen?
Tidligere bruker sa for siden:
Jeg har kjøpt boken i en helt vanlig bokhandel jeg!
Snøhvit sa for siden:
Slank med Ketolyse kuren" finner du i bokhandel koster 279,-tror jeg...men du kan låne på din lokal bibliotek(har døm ikke,skaffer de boka fra andre steder til deg)og DET er verdt....:)
Nille sa for siden:
Cottage Cheese på Ketolysekuren er helt OK fra dag 1. Det er Atkins som sier nei til CC, på grunn av at det er hans erfaring at det kan stanse vekttapet hos noen. Prøv deg frem om det er OK for deg !
Enig i at du må lese boka. Hvis de ikke har den i bokhandelen kan de bestille den for deg !
Viviann sa for siden:
Takk gud litt lettet nå, vill ikke helt ha egg hver frokost er litt redd for å bli fort lei da. Og fiberrik inneholder så mye karbo at det er liten vits å spise de, spiser 1 om dagen da.
Ja boka er bestillt nå, vet ikke hvor lang tid det skulle ta før jeg har den, men skal stikke innom biblioteket i morgen å se om jeg kan låne den så lenge. Har og bestillt MCT olje fra apoteket den får jeg på tirsdag i neste uke.
Mye bedre å ha en håndbok, men var så annig til å begynne så jeg hoppte rett ut i det, men det har nå gått bra, har gode resultater
-4.5kg på 4 dager (mest vann da men kg er kg):) har ikke noe søtsug eller karbo sug i det hele tatt. God å mett her dag.
Men boken skal leses!
Takk for alle svar:D
Aline sa for siden:
Du burde prøve denne også : forum.lavkarbo.no/showthread.php?p=97232&highlight=Mock+danish#post97232
Kjempegod!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.