< Tilbake til oversikten

In Zone - noen som har prøvd?

#1

turid sa for siden:

Og vet om det virker som det lover på pakken?
Jeg er forferdelig til å få i meg frokost. Tenkte kanskje jeg kunne tatt dette.

Den store date'n er om 2 bittesmå uker og jeg skulle så gjerne hatt en valk mindre...men det ser ikke lovende ut.


#2

Zoë sa for siden:

Har prøvd in Zone tidligere, men da blandet jeg det med yoghurt for blandet ut med vann smaker det ikke noe særlig....

Brukte det ikke regelmessig, så jeg kan ikke si så mye om det virker eller ikke.

Det høres jo ut som et kjempefint produkt - bare synd det ikke smaker noe godt i vann.


#3

Summer sa for siden:

Hva det inneholder da? Det er vel det som er det vesentlige...


#4

Anne sa for siden:

...så spennende da...daten mener jeg:D

#5

Summer sa for siden:

Santvel!!??!! Nå har du fortalt om den så nå sitter vi her om to uker og venter spennt på oppdatering! ;)


#6

Anne sa for siden:

Jepp:cool:

#7

MHM sa for siden:

Det positive med InZone er at det er laget av vanlig mat og uten syntetiske tilsetningsstoffer. Men det skurrer veldig i ørene når produktet reklamerer med: ”Måltidspulveret InZone er et enkelt alternativ til full kostomlegging”. Altså kan noen poser med InZone rette opp i et kosthold som ellers har feil fett, er proteinfattig og har mye karbohydrater. Dette er en direkte misvisende påstand. InZone er ikke mer hokuspokus enn hva det er laget av (erter, egg, nyper, epler).

En ting er den villedende markedsføringen for hvordan InZone skal brukes; at det er løsningen på dine problemer uten at du trenger gjøre noe annet. Noe annet er det faktiske næringsinnholdet i dette kosttilskuddet. En pose InZone gir deg svært lite næring; bare 7 gram proteiner, 2 gram fett, 6 gram karbohydrater og 2 gram fiber. Omregnet i matvarer, så får du det samme om du spiser ½ eple, ½ egg, 2 skiver skinke og 4 mandler. Hørtes det så vanskelig ut å få i seg? Dersom du bruker fem poser InZone per dag og ikke spiser noe annet, har du fått i deg bare 345 kcal og 37 gram protein. For en person som prøver å gå ned i vekt bør kalorimengden minst ganges med fire og proteinmengden ganges med to eller tre, i forhold til hva fem pakker InZone gir. Dessuten er det svært mangelfullt m.h.t vitaminer og mineraler :(


#8

Iset sa for siden:

Jeg har en pakke stående. Den kommer aldri til å bli drukket opp, for det smaker muggel og døde råtne lik. :blæh:


#9

Fedonisten sa for siden:

Jeg er bekymret over spisevanene dine, Iset..... :p Selv har jeg ikke PEILING på hvordan dette smaker......:)


#10

Iset sa for siden:

Hvis noen vil ha tilsendt esken, istedetfor at jeg kaster den, så bare si fra. Jeg må sjekke datoen. Vet ikke når den går ut..


#11

Iset sa for siden:

Blæh, den går ut om 10 dager... :/ Men de er helt uåpnede, pakkene. Og det er jo "best før"-dato. Men jeg vet ikke om jeg bare bør kaste den. Jaja. :)


#12

Summer sa for siden:

*ler* Ikke jeg heller...:p

#13

Summer sa for siden:

Så konklusjonen er vel da at det ikke er så bra, og at et annet proteinpulver er å foretrekke...

Det er viktig at du får i deg nok næring og kalorier for å gå ned i vekt. For hvis ikke stiller kroppen din seg inn på sparemodus....


#14

turid sa for siden:

Må le av deg, Iset. Jeg tok den første i dag og syns ikke det var såh ille, men nå hadde jeg jo fått den beskrivelsen først her da. Jeg skal nok klare å trøkke det i meg til frokost hvis det hjelper. Står jo at man skal ta 2-4 poser som et måltid.

Og vi får se da om dere får en rapport :)


#15

Anne sa for siden:

Sånne informative og nyttige innlegg setter ihvertfall jeg pris på.... Litt å tenke på dere....Mat er kultur også:)

#16

Iset sa for siden:

Hehehe ja var det ikke bra jeg skrev det? For da smakte den ikke SÅ ille som det jeg skrev, så ble det bra allikevel. :) Iset to the rescue.


#17

Summer sa for siden:

:ja: jeg også... :) Fått en grønn prikk for den! :p


#18

Anne sa for siden:

Det var fint :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.