guro sa for siden:
Er dere med?
guro sa for siden:
Er dere med?
Nille sa for siden:
:ja: jeg fikk SMS av mofe i går, så jeg har rød kåpe på i dag ! :D
Smula sa for siden:
Fillern, det tenkte jeg ikke på før jeg kom på jobb... :o Har ikke en eneste rød ting på meg idag...
Anne sa for siden:
Har ikke mye rødt, men tror jeg har en genser.
Og lys skal jeg tenne!
wander sa for siden:
Jepp, det hørte jeg om på radioen i dag, så jeg tok på meg rød bukse og rød t-skjorte.
Kledde vesla i rød genser før vi dro i barnehagen i dag også. Det var ei av de ansatte som hadde rød genser der også, men jeg vet ikke om det var tilfeldig...
Georgine sa for siden:
Jeg eier ikke ett eneste rødt plagg :o
Men når jeg kommer hjem fra kurs skal jeg tenne røde lys for Burma.
sirimor sa for siden:
Eier ikkeno helrødt jeg heller, men fant en genser med RØD tekst i skapet.
Den tok jeg på idag:)
Aline sa for siden:
Jeg har rød topp og røde sko :)
Huldr sa for siden:
Jeg har fått noen sms-er :).
Hadde tenkt å gå til byen i rød kåpe i dag, men nå er jeg blitt syk, så da blir det rød t-skjorte med hjerte på. Litt trang, men det får våge seg.
De er ufattelig modige ... Fryser på ryggen til stadighet når jeg tenker på det som skjer nå.
Hyper sa for siden:
Jeg har gått med rød genser og jakke i dag:)
Kanutten sa for siden:
mee too!
Manina sa for siden:
Har hatt på rød genser og rød strikkevest utenpå. Ellers har jeg ikke mye rødt.
Har levende lys her jeg sitter, men de kan jo ikke stå i vinduet, jeg trekker ikke fra gardinene når det er mørkt ute...
Huldr sa for siden:
Jeg har levende lys i (karnapp)vinduet, i en sånn hengende telys-sak, men gardinene er for her også, det er ikke så artig å sitte på utstilling ...
Og nå skal jeg ta på meg den røde fleece'n min, som jeg ALDRI har på utendørs ... vet nesten ikke om jeg tør å røpe for enkelte her at jeg HAR fleece en gang .. :rodme: :D
(Har ikke kjøpt den selv da :p)
Enid sa for siden:
Har rød t-skjorte og rødt sjal i dag :)
Og du, Frøy? Jeg har også fleece :o Vet faktisk ikke om jeg hadde kommet gjennom vinteren uten, her i denne kalde leiligheten. Men grøss! så stygg den er... :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.