Eva sa for siden:
Verdens tykkeste kvinne døde nylig. Utrolig at hun ikke fikk hjelp lenge før, at det går an!
Eva sa for siden:
Verdens tykkeste kvinne døde nylig. Utrolig at hun ikke fikk hjelp lenge før, at det går an!
Chop sa for siden:
Det er jo uhyggelig. Har sett på veideosnutten, og selv om hun har vært stor hele veien var det visst de 3 -4 siste årene hun ble helt ødelagt, etter at hun ødela ene foten i ulykke. Hun sa selv at hun ikke spiste så mye bestandig, det er jo det vi har lett for å tro, men så sa jo datteren at hun gjemte mat i skapet osv. Hun bedro seg selv, og skulle helt klart ha hatt hjelp til å komme ut av problemet.
Iset sa for siden:
Grusomt. Var det vektoperasjon hun tok? Hvorfor tok hun den ikke for lenge siden? Det er jo absurd å operere så store mennesker, sjansen for dødsfall er vel på over 90 %. Huff, så tragisk. Hun burde fått denne operasjonen for mange år siden! Jeg er glad jeg tok den så tidlig som jeg gjorde.
:(
Nå skal jeg se alle videosnuttene på youtube, det er visst 5 episoder, der den siste handler om dødsfallet. Kjenner jeg blir rasende av kommentarene under filmsnuttene. Uvitende møkkafolk!
67kilo sa for siden:
Uff det var en tragisk historie og det er helt rått at det går an å bli så stor
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.