< Tilbake til oversikten

Hei dere! Kan dere hjelpe meg? :)

Eirin sa for siden:

Hei hei!
Jeg er fast bestemt på å begynne med ketolyse-kuren for fullt i morgen!! Har prøvd noen ganger før, men sprukket etter...ehh..1 dag :p
Så jeg må ta meg selv i nakkeskinnet nå og tenkte å bruke dere som backup ;)
Jeg er 29 år, og lærer, så mitt (ønske)mål er å ta av 10 kg til skolestart 20.august. Gi elever og kolleger et sjokk :D
Først av alt, tror dere det er mulig for meg å gå ned såpass til 20.august? Om jeg virkelig gir alt og holder meg godt under 15 carb. om dagen?
Om jeg trener, vil det hjelpe på resultatet? Styrke eller kondisjon?

Har foresten lest boken til Torkil, men ønsker deres svar :)

På forhånd tusen takk :)

Store klemmer fra Meg

Siss1 sa for siden:

Hei, hei! Jeg kan bare si at jeg gikk ned 8 kilo på 6 uker UTEN å trene, vil tro at jeg hadde gått ned mer om jeg trente.... Men vektnedgangen er veldig individuelt.... Jeg anbefaler selvfølgelig å trene i tillegg, ikke bare for å gå ned i vekt med for å øke velværet! Jeg har selv alltid vært ganske lat på det området inntil for to år siden da jeg bare bestemte meg for å ta ansvaret for mitt eget liv og min helse....Begynte å trene aerobic, timer både med og uten vekter, og har nå trent gj.snittlig 4 ganger i uka siden....!! Klarer meg ikke uten trening lenger og har fått en heeelt annen kropp!! Ser bedre ut nå i en alder av 35 og to barn enn jeg gjorde som 20-åring! Det er også den beste medisin mot depresjon!
Skal du klare å gå ned mest mulig til 20.august, MÅ du være streng og holde deg under 20 gram karb om dagen, men ikke under 15. Og spis 3-4 måltider pr dag, ikke gå for lenge uten mat....
Det er en tøff oppgave, ingenting i livet kommer gratis, men VIL du så får du det til...;) Når lysten til å gi opp blir stor, så pleier jeg å snakke høyt til meg selv og gi meg selv "kjeft" som jeg ville gjort til en venninne hvis det var hun som ville sprekke...:mad: