Titti sa for siden:
Prøvde å lage meg en sånn fin ticker som mange her inne har, men jeg klarer ikke :confused:
Titti sa for siden:
Prøvde å lage meg en sånn fin ticker som mange her inne har, men jeg klarer ikke :confused:
tess81 sa for siden:
hei er ikke så flink te å forklare men kan jo prøve meg:p
har du vært inne på tickerfactory.com og weightlost og valgt ut åssen du vil at din skal se ut??
isåfall e d bare å kopiere bb-koden og lime den inn på signature i kontrollpanelet ditt....:rolleyes:
Aline sa for siden:
lim inn fra [img] t.o.m [/img] :)
Aline sa for siden:
:D
Titti sa for siden:
Får det ikke til jeg, får sånn invalidfeil :p
Mulig jeg ikke har laget den riktig inne på ticket. Må man registrere seg eller no sånt der eller er det bare å lage en slik jeg har gjort?
Aline sa for siden:
Jeg bare lagde på www.tickerfactory.com :)
Også går du på kontrollpanel osv, men det skjønte du sikkert :D
Titti sa for siden:
Ok, jeg får prøver mer i kveld ;)
Takk for hjelpen :)
mortil2 sa for siden:
Jeg har samme problemet. Jeg har laget linja på ticker, jeg klipper ut URL adressen og limer den inn på kontrollpanelsiden - men får beskjed om at den er ugyldig, eller noe sånt...kjedelig !
...noen som kan hjelpe meg med litt mer nøyaktig forklaring ?:confused: :confused:
Titti sa for siden:
Samme her, kommer ikke lenger enn det jeg heller :confused:
Huldr sa for siden:
Se her: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4269&highlight=ticker
Og her: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6347&highlight=ticker
Hjelper det? :)
Huldr sa for siden:
Testet jeg, det gikk fint... :)
Gamla sa for siden:
Ser at du fremdeles er uten ticker. Prøv 3fatchicks hvis du ikke får til Ticker factory,;)
www.tickerfactory.com/WeightLoss/weight_loss.php?type=3
Velg hvordan din tickeren skal se ut. Klikk "Next " til tickeren er slik du ønsker.
Velg så; Kilograms, Weight eller Weight Change, Skriv inn; Starting Weight , Current Weight og Goal Weight. Når du er fornøyd med tickeren kopierer du hele BBcoden litt lenger nede på siden , og går tilbake Kontrollpanel. Gå til Endre signatur og lim så inn hele coden i i det hvite feltet. Tilslutt lagrer du endringen ved å klikke på Endre signatur.
Denne tickeren kan vise desimaler, men bruk punktum og ikke komma for å få med desimalene.
eller bruk denne :
www.3fatchicks.com/weight-tracker/
Velg Kilograms, Weight eller Weight Change, Skriv inn; Starting Weight , Current Weight og Goal Weight. "Go to next step" for å lage selve tickerern.
Når tickeren er slik du ønsker, kopierer du hele BBcoden litt lenger nede på siden , og går tilbake Kontrollpanelet i forumet. Gå til Endre signatur og lim så inn hele coden i det hvite feltet. Tilslutt lagrer du endringen ved å klikke på Endre signatur.
Denne kan ikke vise desimaler, men kan senere lett endres ettersom vekten forandres.
Huldr sa for siden:
Men husk å bare ta med fra til da... :)
(tok vekk tickeren min igjen jeg... er ikke så lysten på å ha det for tida :cool: )
Gamla sa for siden:
Ha,ha det har jeg også gjordt for lenge siden Frøy!:D
Det hjalp jo ingenting å ha den der!:p
Huskatt sa for siden:
prøve å limi inn dette.. men det var invalit code kom det opp?
coolcat sa for siden:
fikk jeg det til nå mon tro? ;)
Sweetie73 sa for siden:
Huff, dette får jeg ikke til!!! Har prøvd å kopiere bb-koden i alle slags varianter.... HJELP!?
Kitt sa for siden:
Prøv denne glimrende bruksanvisningen, du!:)
Sweetie73 sa for siden:
BINGO!!!!! Der var ALT jeg trengte! Fabntastisk bruksanvisning! Takk gode mennesker! hehe.... Happy nå! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.