< Tilbake til oversikten

Selskap ved arbeidsdagens slutt - del 1 - Fruen

#1

HP sa for siden:

Som sagt, i "storken" tråden så har jeg vært ute å jobbet igjen idag... Når jeg pakket sammen så landet et flott par rett ved der jeg var! :)

Her kommer Fruen:


#2

HP sa for siden:

Og hvilken dans dette er er ikke godt å si... :p


#3

HP sa for siden:

Noen som vet hvilken art?


#4

MHM sa for siden:

Jeg har 3 vekttall zoologi jeg, men dette var vanskelig. Det må da være en ande-fugl, eller....? Men jeg finner ingen andefugl som ligner i min fyldige fuglebok, så desverre.... Tenkte jeg skulle imponere litt jeg nå, men det klarte jeg ikke. Kanskje du har avbildet en svært sjelden fugl, HP, og nå blir du RIK! :D


#5

HP sa for siden:

:cool:

#6

Fedonisten sa for siden:

Det kunne nesten ha vært meg - for jeg er like rødøyd og skjoldete i dag... :cool: Men jeg har altså vært på Østlandet, så jeg gir opp!! Gakk-gakker er ikke mitt spesialfelt akkurat.....


#7

Anne sa for siden:

Donald Duck?


#8

Anne sa for siden:

Kan det være en Havelle hunn i sommerdrakt?

Hvor stor var den da?


#9

Summer sa for siden:

'

:D Flott var den i allefall...:)


#10

HP sa for siden:

Som en stor gås... Noe ala kanadagjess... Så ut som de holdt på med kamuflasjeskift ja... :p


#11

magdalena sa for siden:

Synes også den lignet på Havelle.:o Men har egentlig ikke peiling,kikka bare i fugleboka..


#12

HP sa for siden:

Havelle er det nok ikke for den ser slik ut:


#13

HP sa for siden:

Og disse to var mye større! :p

Jeg holdt meg på avstand... ville ikke ha disse 2 etter meg... :cool:



#15

Skorpia sa for siden:

Så nok ut som en gås spør du meg,men hvilken gås???????

Trolig en Canadagås,men det var ikke noe typisk utseende. Så det kan jo ha vært midt i hanmskifte.


#16

Nooria sa for siden:

Hva jobber du med? :confused:


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.