Vil først si hvor utrolig fornøyd jeg er at jeg har funnet ketolysekuren, en fantastisk og enkel diet å følge.
Jeg har vært på dietten nå i 10 dager og har en mistet alt 3 kg :) Jeg synes det går veldig greit å måle/veie mat, det jeg har problemer med er ketosestixen...dette fordi jeg tror jeg er i ketose og bør være det i forhold til at jeg er pinlig nøye med mengder med mat osv. og går ikke utover de 15 gram om dagen. Men enkelte dager får jeg ikke utslag på stixen. Etter et måltid ute hadde jeg ikke utslag på over 2 dager, mistenker at maten jeg fikk på en restauranten ikke bare var rene grønnsaker og kylling...men det kan jeg jo ikke vite helt sikkert når jeg ikke lagde maten selv. Ifølge boken skal det måles om kvelden, men vil det si på tom mage ? før eller rett etter middag/kvelds ? Jeg målte nå rett etter middag og det var ikke antydning til rosa farge. Har drukket mye vann i dag på grunn av varmen :eek: men det bør vel være en antydning til rosa eller ? Hadde satt veldig pris på litt hjelp her :confused:
Får ikke alltid utslag, jeg heller. Men det går da nedover...
Det finnes en del tråder om betydingen av utslag på stix rundtomkring her, hvor dette er utdypet mer.
Takker for svar :) , jeg skal prøve å kun måle rett før legge tid nå, som nå og den var helt lilla så da er alt i orden, har lest også masse her inne om emnen :o , så jeg skal ikke ha så mye fokus på de stixene fremover, så lenge jeg vet jeg ikke overstiger 15 om dagen gjør jeg ting riktig :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.