< Tilbake til oversikten

Carb rite!!

Hyper sa for siden:

Kan noen svare meg på dette?
Leste litt på nettet, og det står at Carb rite barene, ikke inneholder sukker eller sukkererstatning....Stemmer dette?
Disse må jo i tilfellet, være en god erstatning, og man velger å spise "sjokolade"?...I forhold til andre merker som finnes...

Og MÅ man kjøpe 12 stykker i slengen?....
Kan se sånn ut her jeg sjekker på nettet...

Nille sa for siden:

Joda, de inneholder sukkererstatning, sugar alcohols/sukker alkoholer. 3 netto carber, og masse maltitol.

Du vet hva det betyr ;)

MÅ du ha alle disse barene da ? De smaker jo så kunstig ! :snill:

LilleVille sa for siden:

Kommer an på hvor du bestiller fra.... :)

Her kan du bestille 1 og 1.. men jeg vet ikke hvordan de er på frakt og leveringstid og sånne ting da..

Hyper sa for siden:

Hei Nille:)
Nei, jeg MÅ ikke ha disse...Carb rite har jeg ikke smakt heller, og var vel derfor jeg lurte på om jeg måtte bestille 12?...
Atkins baren jeg spiste her en dag, synes jeg var veldig god, derfor har jeg bestemt meg for å IKKE kjøpe flere av disse...:p

Men det er lov å spørre vel?

Høres jo ut som om jeg propper i meg snop hver dag, så mye som jeg spør og graver....:love: (Noe som ikke er tilfellet)..

Men takk for svar!!

Nille sa for siden:

Selvfølgelig !! :D

Tanken har av en eller annen merkelig grunn slått meg ! :p Men det var jo godt at det ikke er tilfelle da ! :)

Hyper sa for siden:

Hehehe...:D
Ikke så rart det...
Grunnen til at jeg spør, er at jeg vil vite ting FØR jeg evt. spiser det...ikke spise først og spørre etterpå....
Så når du (eller andre) svarer, så kan jeg selv ta avgjørelsen...
Og jeg klarer å la snop/søtsaker ligge i skapet uten å spise det..
Det er faktisk mye lettere når jeg har snop tilgjengelig enn når jeg ikke har det!....

Dessuten har jeg en tendens til å snakke/gjøre ting før jeg tenker..
Må ikke gjøre samme feilen med det jeg putter i munnen...

Jeg har spist 1 atkins bar og en De Bron sjokolade siden jeg begynte på ketolyse 10.juli...

Så vet dere det;)

Oi..og en sånn liten cavalier bar...:rodme:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.