< Tilbake til oversikten

Viewing?

Huldr sa for siden:

Jeg ser på hvem som er aktive innimellom, og da hender det at det står "viewing" bak brukernavnet. Jeg har lurt meg grønn på hva det betyr i lengre tid nå ... :o (fant ikke noe grønt ansikt i farten).

Noen ganger står det "viewing et-eller annet", og når jeg klikker på linken får jeg feilmelding. "The requested URL was not found on this server".

HP ...? :o

Aline sa for siden:

Jeg tenkte det kanskje kan være at de ser på et vedlegg? Bilde eller noe?
Men jeg vet ikke, altså :)

Huldr sa for siden:

Tror jeg har funnet ut av det! :detektiv: Nysgjerrigpera :o :D

Aline sa for siden:

Fortell, da :D

Anne sa for siden:

Fortell, jeg har også lurt på det...:p

Huldr sa for siden:

Ah, bra det er flere :D

Jo, jeg tror det er når noen ser på forsiden. For det er jo der matvaretabellen er, og når det står noe bak "viewing", er det alltid noe fra matvaretabellen ... :)

Anne sa for siden:

Ok...da går jeg inn i matvaretabellen...så får vi se:p Testing-testing

Anne sa for siden:

Hm...ja, det kom opp viewing, men noe mer også..kjøtt fisk mm. Ikke bare viewing...:confused:

Huldr sa for siden:

Nei, men jeg tror at når man bare ser på forsiden, uten å gå inn i matvaretabellen, så blir det bare viewing ...

Hvordan klarte du å teste det da Anne? Prøvde å åpne et nytt vindu jeg, men da så jeg bare hva jeg gjorde i det vinduet ...

Kan vi ikke samarbeide om å finne det ut, da? :p Nå ser jeg på forsiden en stund, og så går du inn og ser hva jeg gjør ... :D

Aline sa for siden:

Hvis du står på forsiden også går inn på siden hvor du ser hva andre gjør, så kommer forrige siden du var på frem :)

Aline sa for siden:

Nei, det går ikke, nei...

Aline sa for siden:

Nå stod du på Viewing :D

Anne sa for siden:

Frøy viewinger....:p

Huldr sa for siden:

Yess! :D Vi fikk det til, vi! :D

ryli sa for siden:

Du verden, så flinke dere er. :impånert:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.