Etter røykeslutt 17/4-2003 og alvorlige hormonforstyrrelser la jeg på meg ganske mye i løpet av 2-3 mnd. Det tok meg nesten to år å få dem av, men jeg er fornøyd nå.
Disse bildene gir et veldig flatterende inntrykk.. for man ser ikke hva som henger og slikt :lol: Og magen hverken var eller er tight.. det synes at jeg har fått to barn ;)
jeg trente nesten ikke desverre.. spiste bare minimalt med karbohydrater.. trente en del i vår.. men så begynte jeg å spise karbohydrater igjen.. dere ser hvordan det gikk.. men nå har jeg vert flink denne uken.. håper jeg klarer meg i mange månder til!
Jeg begynte å spise karbo igjen fordi jeg rett og slett ikke klarte mer lavkarbomat.. klarte ikke å være spesiell i alle sammenheger.. jeg liker ikke så godt grønnasker og var lei kjøtt.. jeg klarte det rett og slett ikke mer..
og når jeg først hadde begynt å spise litt mer karbo begynte alle rundt meg å servere meg karbo igjen.. og så var det vanskeligere å følge det lenger..
alle mente at jeg måtte slutte å slanke meg.. kunne jo bare ta en is.. eller en potet.. eller en pizza.. jeg trengte jo ikke gå mer ned i vekt.. men så begynte jeg å gå oppigjen.. og så ble jeg mer og mer avhengi av karbo igjen og folk sluttet å si at jeg var så tynn og ikke trengte å slanke meg mer.. nå bare serverte de meg karbo.. og så bare ble det sån :( er ikke stolt av det..
Jeg har bare funnet ut jeg, at jeg gjør dette for meg selv...ikke for noen andre....
Og jeg har fått høre maaange ganger: "Du kan jo spise en sjokolade i dag da...det er jo bare èn..."...osv.
Men jeg KAN ikke det....for spiser du èn, er det såå lett å spise "Bare èn til"...
Og den sjokoladen er ikke verdt det for meg...
Og bare vent...de rundt deg, ser jo at det er en grunn til at du gjør dette, når de ser hvor fin du har blitt!!...
Jeg har også skjønt at det er mye sjalusi ute og går..
Folk ser resultatene, og er kanskje sjalu fordi de ikke klarer det selv...har ikke viljestyrke nok..
Men JEG vet du klarer det...Kan jeg, kan du!Og du har jo gjort det før...:D
Har gått ned 5 kilo siden de siste bildene ble tatt. Og det kommer nye når jeg passerer -30. Og neste år en gang kommer bilder som viser en nedgang på -40kg. Og når målet er nådd skal det komme bilder av meg når 50 kilo er borte. Så det er vel bare fortsette ja :)
Tusen takk dere:D
Ja,som sagt så angrer jag veldigt att jag ikke tog noen helfigurs bilde innen jag begynnte...
Jag har gått ned 2 bukse størelser og jag kan nesten ha vilken type topp jag vill utan att magen syns før mye..
Mange poengterer også att det syns veldigt mye på overarmer også..men det har jag vanskligt å se..men -3cm på overarmer er det ju vartfall:)
Dette var morsomt! Jeg måtte lage meg sånne "fantom-bilder" jeg også. Det skulle kanskje ha stått "før og underveis" istedenfor "før og nå", for jeg er jo ikke ferdig slanket ...
Faktisk så stemmer bildet ganske bra, for jeg har ikke så mye slapt "hengende rundt", men er "godt pakka" som jeg sier.
Det jeg synes var mest morsomt med bildet er at håret ser slankere ut også :geip: :lol: Og det som er best "live" er at dobbelthaka virkelig er nesten borte.
Nå har jeg sittet og sett på bilder og tatt noen nye. Morro :)
Ser helt klart forskjell. I helgen hadde jeg besøk av 4 venninner som jeg ikke hadde sett siden november. Og de virket nesten sjokkert over hvor tynn jeg var blitt. Gjett om jeg var fornøyd.
Gammel tråd, men jeg syntes den passet for mitt formål; vise bilder før og etter omlegging av kostholdet. I dette tilfellet er det 7 mnd. mellom bildene, og jeg har i denne perioden spist LCHF. Vektnåla har flyttet seg fra 85 kg. til i underkant av 70 kg. Kort sagt har jeg byttet ut karbohydrater med fett. Jeg søker å ikke spise annet enn naturlig mat(ikke økologisk, får ikke tak i det her), laget fra bunnen av. Jeg spiser grønnsaker, fete melkeprodukter(tåler det) og mat som har sprunget, gått, flydd og svømt. Jeg må tilføye at bilde nr.1 lyver litt, jeg holder inn magen alt jeg kan:)
Takk :) Tar det som et kompliment, noe som betyr en del for min del.
Gikk ned nesten 15 kg bare de første 4 månedene. Var litt fornøyd.
Bestemte meg på dagen for å begynne med lavkarbo, og snudde aldri ryggen.
Er så mye lettere når du finner din egen rutine :)
Tusen takk Mariann S, Borealis og Vibeke:klem: Jeg har slitt skikkelig selv med å se at jeg blir mindre Jeg kjenner det på klærne, folk kommenterer osv. Men å se det selv, det hadde jeg problemer med, en venner seg jo til hvordan en ser ut fra dag til dag.
Har tidligere postet i tråden for før/etter bilder, men kan liksågodt slenge opp et bilde her også :)
Har etter jeg startet med lavkarbo trent periodevis styrke( nå igang igjen) og har sett kroppen forandre seg ganske drastisk, selv om vekta har vert den samme:)
Tror bildet lyver litt, jeg føler meg ikke så mye strammere, sliter litt med magehenget, men innbiller meg at det blir bedre når jeg har gått ned 10kg til. Nå kan jeg ikke bruke vanlige bukser, det ser skikkelig teit ut. Men jeg er en kjoledame, så det går greit.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.