Nå er det å fortsette her som teller :) Jeg var å prøvde bunaden hos min mor, som jeg skal ha på meg i en konfirmasjon 8 mai. Og i livet manglet det ca 5 cm for at den skal sitte romslig. Jeg får den på men den er litt trang. Men rundt den delen over livet og under puppene (skjønnte det vel? ;)) så var det ca 4 cm for at jeg skulle få maljene sammen... Så det er mitt mål fremover. Siden jeg nå har klart å gå ned 4,1 kg på 14 dager, så bør jeg kunne klare 6 til i løpet av 6 uker. Og klarer jeg flere er det bare +++ i boka mi :)
Dere har vært kjempeflinke til å svaremeg på mine spørsmål sålangt, samt å komme med gode råd generellt. (1 ryktepoeng til hver minst! ;) )
Jeg har samme mål som deg, å få på meg bunaden til 17.mai. Egentlig bør jeg få den på til komfirmasjon 2. mai, men DET ser stygt ut for min del !! Etter å ha lest innlegget ditt tror jeg at jeg skal prøve å måle jeg og !! Skal vi ha en konkurranse ??? Jeg skal prøve bunaden når jeg kommer hjem, poster hvor mange cm jeg har igjen og så setter vi oss et mål vi skal nå. Det må vel være motiverende vel ???
Du klarer nok fint å få av de cm du har igjen, og 1 kg pr uke er realistisk så lenge du følger boka !!
Trenger du hjelp så rop ut !! Du behøver ikke å gi poeng engang !!
Jaha......da var jeg nok litt tøff i trynet igjen .......:o
:eek: HJÆLP ! Det er 10 cm til jeg får bunad-hempa igjen i livet. Og da er puppene pressa oppunder haka - det var ikke noe vakkert syn skal jeg si deg !!
Kan ikke tro jeg har vært så lita......hm......:confused: jeg var nok det i 1993..... sommeren, det var da jeg måtte sy den INN...... mener jeg var rundt 55 kilo da, - og passe....det er noen kilo siden. Den var trang de to tre siste åra, (altså for 5-6 år siden) men det får da være grenser !!!!!
Men ufordring er utfordring, - jeg har da masse svære sikkerhetsnåler. Jeg kan iallefall klare 5 cm..... tror jeg............
Og bilde skal jeg ta, om den passer eller ikke !!! :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.