Bolla :O) sa for siden:
Jeg er ny her ,vil bare hilse pent på alle :)
Jeg er ny her ,vil bare hilse pent på alle :)
ketto sa for siden:
Velkommen!! Håper du vil trives :)
Nerthus sa for siden:
Hei hei, hilser pent tilbake og ønsker velkommen!! :)
Stikk innom arnakristins nybegynnertråd jeg linker til nederst i min signatur om du ikke allerede har vært innom og smuglest ;)
IKJ sa for siden:
Hei!
Så flott at du vil være her å skravle sammen med oss! Det er utrolig motiverende å være med på dette forumet, det kommer til å hjelpe deg masse! Bruk det for alt det er verdt! Jeg tror at dette øker mulighetene dine for å lykkes;)
( og et lite tips, hvis du ikke allerede har gjort det: ta frem målebandet så fort du kan, og mål overalt! Det vil hjelpe deg mye mer enn vekta di!;))
Lykke til!
Tutta112 sa for siden:
Velkommen til deg også ;) håper du får like god hjelp og støtte som veldig mange av oss føler dem får ;)
Hei igjen :)
Jeg har målt med målebånd også ja,men vekta går ned dag for dag (...ja..jeg VET jeg ikke skal veie meg hver dag,men nå i begynnelsen gir det meg motivasjon.). Jeg er DRITstolt over å ha holdt meg helt unna pepsi max og ALL kunstig søtningsstoff i en uke i morgen...når jeg har gått på ketolyse tidligere har jeg daglig drukket pepsi max og spist ting fullt av søtningsstoffer...:/. Men denne gangen SKAL jeg klare det :). Hygglig å hilse på dere!
Livsglede sa for siden:
Ønsker deg hjertelig velkommen hit jeg også. Å du gratulere så mye med å ikke drikke pepsi max, du er flink:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.