kan også være magetrøbbel, men litt rart at d kom nå..
han blir 3 mnd nå den 15 sept. har hatt kolikk tidligere, men har vært hlt fin i en mnd nå etter tre behandlinger hos kiropraktor..
merker at jeg har mye mindre melk, så det er nok også et problem. Har også som dere sier, en del "lagret" fett, og ikke bare etter svangerskapet. Nesten alt fra svangerskapet er borte, men alt det andre er der enda.. Tror jeg henger meg på den om at d får heller ta noen ekstra mnd.. Så lenge jeg er på trivselsvekt når jeg skal stå brud i august til neste år ;)
så koselig da :) er det første din?
Med min første forsvant alt jeg la på meg og vel så det den første tiden da jeg ammet.. var en del yngre da, så det kan jo ha litt å si (8 år siden) ;) kjipt at det ikke skal være like lett andre gang..
Jeg er ikke av de heldige :nei: Men som sagt, så mye som er lagret opp over tid, at jeg ikke tør å gå løs på det. Dessuten er det for mye stress i ammeperioden til at jeg kan håpe på å gå ned. Jeg veide uansett alt for mye da jeg ble gravid, helt uplanlagt. Første ja.
Jeg satser på å slippe noen vannkilo de neste månedene, og er fornøyd med det. Har tross alt resten av livet til å ta tak i resten. :rolleyes:
hehe, satt å leita etter "liker" knappen.. tror jeg er for inne i facebook ;)
tror at stress også er en faktor til at melka har nesten forsvunnet.. fra og med i dag er det ikke mer stress om vektnedgang og lavkarbo, men heller være like flink som jeghar vært til nå.. ikke spise godter og unødvendig sukker/karbs. Da holder vekta seg iallefall stabil.. går/jogger to til tre ganger i uka i tillegg, så man kan jo håpe på litt nedgang da :)
Ønsker deg iallefall veldig lykke til. Og som du sier, vi har resten av livet på oss :)
Eg klarer stort sett å halda meg unna "ulovlegheiter", men viljestyrken er ikkje like sterk alltid...
Uansett, poden trivast og et og legg på seg! Skal på 6vekers kontroll i morgon, og eg trur nok han har lagt på seg nesten 3kg alt! Differansen på meg og han på heimevekta vert iallefall 7kg, og han vog 4,2 då han vart fødd... God plugg med andre ord;) herleg:) eg er like forelska i alle fall!
Ha ein fin dag! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.