< Tilbake til oversikten

Er jeg på riktig spor?

Tonje85 sa for siden:

Hei

Jeg hadde min første dag på skikkelig Fedon i går og lurer på om noen hadde giddi å se om jeg er på riktig spor???

Frokost:
3 skiver proteinbrød (laget med egg, kesam og frø, ca. 2 karber i hver skive) med tine kremost og paprika.

Lunsj:
Salat fra salatbaren på jobben. Masse issalat og rødkål, agurk, bønnespirer, kokt skinke, cc og peanøtter. Litt balsamicodressing over.

Mellom
Youplait 0,1% med ca. 100 g cc.

Middag:
forskjellige typer salat, tomat, agurk, reddik, røkt skinke og fetaost med balsamicodressing over.

Jeg hadde vært veldig takknemmelig for alle tilbakemeldinger fra dere som er så drevne.

Slegg sa for siden:

Vet Fedon er glad i proteiner.

Har jeg forstått dette riktig så skulled det vært kalkunpålegg, laks, egg eller lignende på frokosten. Kremost er vel ikke så mye proteiner i, tror jeg da :)

Lunchen ser bra ut. vitkig med proteinkilde. Bruk gjerne olivenolje eller rapsolje på. Viktig med fettsyrer!

Viktig med protein til middag. Vet ikke hvor mye skinke du har på. Ser også at du har skinke til lunch. Husk at skalldyr (reker, krepsehaler) eller kylling også er meget gode proteinkilder. Lag gjerne en dressing av mager kesam. Da får en også masse proteiner.

Jeg er vel ikke av de mest drevne, så fint om noen også ser på mitt innlegg:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.