Hei folkens!
Vil fortelle dere om min opplevelse av å skeie ut i 2 dager fra ketose.
Jeg hadde vært 15 dager sammenhengende i ketose og fant ut, på et kommulat turnuskurs, at jeg kunne spise et rundstykke og se hvor det bar henne med meg. Joda, det smakte greit det - og når jeg først var igang kjøpte jeg meg en grandiosa og sjokolade. Det smakte ikke noe - sjokoladen smeltet ikke på tungen slik den gjorde før. Jeg orket langt mindre enn før.
Treningen dagen etter var et sant helvette, sure bein og uggen kropp. Jeg har aldri følt meg så elendig når jeg har vært i ketose. Magen gikk fullstendig i vranglås og jeg ble trøtt, slapp og følte jeg ville råtne innvendig.
I dag er jeg på vei inn igjen i ketose - og jeg tror forsyne meg jeg skal bli værende der på ubestemt tid.... selvom vekten går stadig oppover :eek: Jeg håper selvsagt det er musklene som vokser :D
Å så deilig det var å lese om dette, akkurat det eg trengte. Har lurt på å "skeie" ut med ein liten pose Bamsemums (som er det beste eg veit) i kveld, ikkje fordi kroppen har søtbehov, men fordi eg mentalt har lyst på. Men etter å ha lest innlegget ditt så skal eg klare å unngå dette i dag også. Eg går å ventar på mensen så det er nok forklaringa på sjokoladedraumen ;) Tusen takk for advarselen :D
hehe... Eg vil heller kose meg ein laurdag i ny og ne enn i kvardagen, lettare å bruke søndagen med dårleg mage og slapp kropp enn kvardagen når eg skal fungere på jobb ;)
Eg skeia ut i går med ei stor skei piska krem og ein god neve blåbær og kjem nok til å gjere det i kveld også. Bamsemumsa får ligge til ønska vekttap er nådd og eg går over på lavkarbo med litt søtsaker på laurdagar. Men eg skal verkeleg sjå for meg din råtne kropp og blåse vekk Bamsemumshungeren :p
Kjenner til dette ja...Var på hotellferie i en helg etter å ha vært 3 uker i ketose..det ble pizza ,hamburger,øl,osv...Fy flate så dårlig jeg ble !Dere som ikke har sprukket ikke gjør det ,det er ikke verdt det så smaker ikke maten så godt som du trodde alikevel....NEI takke meg til lavkarb mat da funker mage og kropp mye bedre.:)Og på toppen ble det 3 kilo opp :mad:på en helg...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.