Eg har eit litt flaut spørsmål. Korleis trenar eg den trekanten under magen? :o Eg føler den "heng" og vil gjerne stramme den opp. Eg trenar Jillian Michaels 30 Days Shred kvar dag, foreløpig på lvl 1, vil det vere nok til å stramme opp? flau
For eksempel: Legg deg på ryggen, bøy i hofta 90grader, anklene i kryss. Sett korsryggen i gulvet og trekk "navlen" inn. Strekk ut beina så langt mot taket det går uten å miste ryggen i gulvet. Så løfter du stussen et par cm opp, et lite vipp. Gjør så mange du orker på rad, et min pause og om igjen, til tre sett.
Få hjelp av en venn og ligg rett ned på gulvet. Løft bena mot taket, så kroppen er 90 grader. Vennen står over deg og dytter bena ned mot bakken (hold strake ben), mens du holder igjen og løfter tilbake til utgansstilling. Bena skal aldri touche bakken. Varier med å dytte rett ned og mot sidene.
Legg deg over to stola( kun ryggen) med beina utanfor strake og opp i 90 grader stilling. senk beina sakte, sakte nesten til du kjem ned i gulvet. gjenta.
veldig effektiv trening og du kjenner det med ein gong ! :)
Gløymte det i dag, men skal prøve å hugse det til i morgen. Har litt småproblemer med korsryggen, så skal vere forsiktig :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.