Namba sa for siden:
Nå har jeg gått ned 25 % av kroppsvekten min!! Jeg holdt på å få sjokk i dag da det gikk opp for meg! :)
I :love: ketolyse!
Namba sa for siden:
Nå har jeg gått ned 25 % av kroppsvekten min!! Jeg holdt på å få sjokk i dag da det gikk opp for meg! :)
I :love: ketolyse!
Greddy sa for siden:
Gratulere!
Jeg må spør deg om en ting, hvor lang tid tok det å bli kvitt halvannen kg etter 20kg?. Jeg begynner å nærme meg målet men det tar veldig lang tid med den kiloen som jeg ble kvitt nu.
Krøllerellerei sa for siden:
Sinnsykt bra!
1979 sa for siden:
Gratulere så mye, du er knall flink
Namba sa for siden:
Takk.
Graddy: Det gikk ikke saktere på slutten for meg. Nå slanker jeg meg ikke aktivt lenger (de to siste ukene) så jeg unner meg lørdagskosen som før, men lever lkhf i uka. Jeg går fortsatt ned litt, men nå går det saktere. Før gikk jeg ned omtrent 800 gram i uka, den siste uka har jeg gått ned 300 gram. Jeg håper du kommer i mål snart.
Catwoman sa for siden:
Gratulerer så masse, kjempebra:D
Snorkfrøken__ sa for siden:
Gratulerer..kjempe flott!!!!!!!!:)
kineserbolle sa for siden:
Gratulerer så mye!!! Kjempeflink er du! - Jeg er på vei etter - dog ikke såååååå fort :p
Devana sa for siden:
Gratulerer så mye!! :) Vi gleder oss alle på dine vegne. Føler du deg "bedre"? Kvikkere på en måte? :D
Photobscura sa for siden:
Fantastisk! Gratulerer!
Måtte regne selv, nesten 23%, faktisk :D. Det er jommen mye!
blucher sa for siden:
Utrolig bra! 25 % er mye, altså!
Namba sa for siden:
Jeg føler meg bedre og ikke minst lettere. Alt er mye lettere. Da jeg begynte så spøkte jeg med at først skulle jeg slanke bort vekten til babyen min (som da var åtte kilo), deretter til hunden (på 12 kilo) og til slutt fireåringen min (på 18 kg) og enda litt til.;) Det er veldig rart å tenke på at jeg er lettere nå når jeg bærer fireåringen enn jeg var i meg selv i februar!
Takk alle sammen.:)
Muffin sa for siden:
Er imponert! Gratulerer!! :blomster:
Licota sa for siden:
Gratulerer!!
Mailin sa for siden:
wow, gratulerer!!
ketto sa for siden:
Gratulerer så masse!! DU har vært knallflink!!
Myrull sa for siden:
Gratulerer!! :D
Zillah sa for siden:
Gratulerer, det er superflott! :)
Eg må innrømme at eg er SÅ dårleg i matematikk at eg ikkje klarer å rekne ut kor mykje % eg har gått ned og kjenne meg trygg på at det er rett. Det er forferdeleg, eg har skolebarn og greier...
Mailin sa for siden:
Hehe
Ta antall kilo du har gått ned, del på det du veide før du begynte.
Da får du et tall som er under 1.
Gang dette tallet med 100 så får du prosent!:)
F.eks for min del er det veldig enkelt. Jeg har gått ned 7,7 kg, veide opprinnelig 100 kg.
7,7/100 = 0,077.
Dette ganges med hundre=> 7,7%
(som sagt er det veldig enkelt for min del siden opprinnelig vekt var 100 hehe)
Hilsen matte-nerd
Zillah sa for siden:
Å takk, Mailin!! Var det ikkje verre enn som så. Må prøve å hugse det no, da, lol :)
Da blir det ... hm... 18,46%
Og enda brukar eg same klede og ser like ¤$@§# ut som før :rolleyes:
streber sa for siden:
Gratulerer Namba!!Utrolig bra!:)
Mailin sa for siden:
Værsågod:)
oi nesten 20% jo! En femtedel av hele deg! Rett og slett borte, forsvunnet!
Hmmm men klærne sitter løsere vel?
grotingeling sa for siden:
Gratulere Namba :heia:, og du er jo så og si i mål også :heia:
Hadde faktisk ikke tenkt på å sjekke %-endringen, men nå ser jeg at for meg så blir det faktisk også 25% (24,957) :_punk:
Dette var gode nyheter, da er det bare for meg å suse videre mot nye mål :D
Rin sa for siden:
Gratulerer! :heia: :heia:
Jeg har visst gått ned litt i overkant av 20% av kroppsvekten min... morsom tanke. :)
Natemora sa for siden:
Gratulere så masse!!!!
kult og regne om til % hvor mye du har gått med :) da har jeg gått ned 39.2% av kropsvekten min ;) og har 7.2% igjen til jeg når målet :)
Namba sa for siden:
WOW! Gratulerer så mye!
Tutte sa for siden:
Gratulerer med et fantastisk resultat ! :) Måtte sjekke selv jeg også, og har gått ned nærmere 22 %, herlig tanke ! Gav en litt ekstra motivasjon videre dette ! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.