< Tilbake til oversikten

Hoohooohohoho! 65-tallet!

wollafruen sa for siden:

65.9 i to dager nå! Plutselig går det nedover fortere enn det har gjort på to-tre måneder. JIiIIIIiiiiihaaaa!

Matglad sa for siden:

Gratulerer så masse, nå er du virkelig nærme målet ditt. Vektnedgang går virkelig i rykk og napp, det gjelder å ikke gi opp når det stopper opp eller går tregt. Da kommer man nemmelig dit du er nå, bra jobba!!

Hvor lang tid har du brukt på din vektnedgang?

Fortsatt lykke til :).

wollafruen sa for siden:

Takk :)

Fra jeg begynte har det gått tre år, men med et graviditetsavbrudd på ca 1 år :o

11 kilo i år.

Victory sa for siden:

Hipp Hipp hurraa!!! :D

Legge ut eksempler på en dagsmeny du har hatt siste tiden?????

wollafruen sa for siden:

Spiser 2-3 Nannahs knekkebrød med kjøttpålegg/ost litt majones og agurk/paprika.

Fajitakrydret kyllingstrimler i fløte/rømmesaus (tilsmakt mer fajitakrydder) + brokkolitopper. Spiser til jeg er mett, lager en haug med mat, sikkert fire fileter. Kan tenke meg jeg spiser ca halvannen filet.

En proteinshake etter trening

En Atkinsbar hvis nøden er som størst...eller matplanleggingen går litt i vasken.

Evt. rester av middagen til kvelds, om jeg blir sulten.

1.5-2.5 l vann pr dag.

Middagen kan også være:

Stekt torsk med bacon, hollandaisesaus og grønnsaker
Tacokjøttdeig med salat og ost
Svinekjøtt og fløtesaus m/bittelitt gulrot og ikke så rent lite blomkål/brokkoli
Andre typer kylling"gryter" a la den over her. Jeg elsker kylling!

I tillegg trener jeg en del. 3-4 ganger i uka, noen få ganger 5. 3-4 ganger løping (en av dem kombinert med styrke) og en ren styrkeøkt. Fra neste uke av blir en av løpeøktene erstattet med Spinning, for da starter høstsesongen på senteret hvor jeg er instruktrø :) Gleder meg til å ha timer igjen! Laaaaang sommerferie derfra..

Minni1 sa for siden:

:heia:

Supert, du er kjempeflink.

De proteingshakene dine, er de hjemmelaget eller kjøpte?

Hadde vært så deilig å kunne ta en ferdiglaget som når jeg ikke får laget meg noe.

wollafruen sa for siden:

Proteinshake kjøpt i Sverige. Lavt KH-innhold. Let etter det som har betegnelsen "whey tec", og les bakpå. Hold deg unna "gainer", "carbo fuel", "mega mass" (el.l.) og "weight gainer".

Kolve sa for siden:

Gratulerer :-)

Victory sa for siden:

Takk for innspill!! Gleder meg til jeg kan rope hurra over flotte resultater også! Jajamen nå går man snart inn i spinning sesongen ja... lenge siden sist kan man si, men får bytte ut utesykkelen når det begynner og bli kaldt. Kos deg videre med 65-tallet! :D

Minni1 sa for siden:

Takk for svar og tips. Mannen min kjøpte et brett med Low carb Protein shake ( aspartame free). Ser ut som den er grei.

vermundo sa for siden:

Kjempeflink :heia:
Jeg hadde ca samme utgangspunktet som deg, og krysser fingre for at jeg skal få se 65 tallet også en gang :D:D:)
Blir kjempeinspirert av å lese om flinkinger som deg
Keep up the good work

wollafruen sa for siden:

Tusen takk vermundo :) Det er KJEMPEARTIG at det begynner å nærme seg! Ikke syns jeg det er et vrient kosthold å følge heller, lavkarbo for life heretter! Lykke til med prosessen!

Lillemy71 sa for siden:

Så flott, grattis:heia::heia::heia:

Jeg gleder meg til 75-tallet jeg. Mitt første mål var å se 70-tallet og da jeg kom ned der holdt jeg på å grine av glede. Det har gitt en enorm boost til selvtilliten og nå er neste mål ned ca 10 kg til neste sommer. Dvs at da skal jeg være øverst på 60-tallet. Da er jeg fornøyd og alt annen nedgang er bonus, men jeg kommer ikke til å stresse med å gå ned mer da :D

Inspirerende å se at folk oppnår det de vil og deler med seg. Kjekt å se hva andre spiser for å lykkes :p Fortsatt lykke til :)

streber sa for siden:

Gratulerer med flotte resultater:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.