unaturligslank sa for siden:
Hvor bestilte du den hen?
Hvor bestilte du den hen?
nellysnella sa for siden:
Ja så var eg ferdig med dag 2. Gjekk fint. Fremdeles litt vel tungt med nokre av styrkeøvelsane. Kunne nok kanskje hatt litt lettare vekter. Men så skal ein jo ha litt å strekke seg etter.
Så er det helg!
malleleo sa for siden:
Ferdig med Level 2 inn 4 cm bare (11 tilsammenover 6 måleplasser
)whats up med kroppen minda gitt.. greit nok at d ikke har vært strikt kostholdsendring, men den burde da forandret seg mer.. vises ikke på bilder heller synes jeg mistet motet.. får nå se om jeg klarer å fortsette.
Ikke gi opp!!!
malleleo sa for siden:
fullført dag 21 på level 3 i dag:D hardt på lår og mage gitt..
nellysnella sa for siden:
Skal i dag ta dag 5. Alle dei andre dagane på morgonen, men det gjekk ikkje i dag. Derfor er planen å trø mens ungane ser barnetv (og forhåpentligvis kan lyden frå tv overdøva lyden av huset som ristar :-D
Går greiare no, men slit fortsatt med utfall. Men tenker berre då at jo meir det svir jo bedre blir det??
Ferskenbeinet sa for siden:
På ebay!
Jeg begynte i går. Fy, så slitsomt!
Sunroad78 sa for siden:
Eg starta også på nytt i går. Fekk trena 7 daga før eg blei sjuk og har bestemt meg for å starte på nytt fordi sjukdommen øydela alt for mykje...
Er fortsatt uhyre slitsomt og eg klarar ikkje alle øvingane på lvl 1, men det er kanskje ikkje så rart etter berre 2 daga med trening. Det som er positivt er at mageøvingane går kjempe bra og eg klarar å ta alle bortsett frå den siste runda.
Klarer ikke alle øvelsene jeg heller, men prøver så godt jeg kan. På hoppetau i dag droppet jeg armene (holdt fast i puppene istedet:p må kjøpe treningsbh!) På rumpesparkene gjør jeg en annen aerobicøvelse som jeg husker fra Sats, også gjør jeg den ene øvelsen med "kne/side-bøy" og armer frem uten vekter. Var et slit i dag og, men kanskje en anelse greiere enn i går...Men jeg har jo 8 dager igjen før jeg skal på level 2, så får vel tro det blir lettere innen den tid. Håper i alle fall det:p!! Kommer til å kreve mye selvdisiplin å gjøre dette hver dag. Godt jeg ikke er alene:)
Ferskenbeinet sa for siden:
Tips: De har masse manualer i forskjellig tyngde på Obs til en billig penge!
Da skal jeg ta en titt der:).
Jeg har en manualpakke jeg kjøpte på XXL, et sett manualer man kan ta vekter i ulike str av og på. Bruker de nå uten vekter på, bare selve manualen:p, men på noen øvelser blir til og med det for tungt. På biceps derimot kunne jeg godt ha tyngre. Så det hadde vært greit å ha flere typer så slipper man å skru av og på vektene hele tiden, for det gidder jeg ikke midt i en treningsøkt.
Sunroad78 sa for siden:
Søren at eg ikkje var klar over at dei har vekter på obs, eg var der tidlegare i dag (minne meg sjølv på at eg skal kjøre ein tur til obs i morgon ;))
Dagens økt gjekk betre enn i går :) Klarar ca 75% av styrkeprogrammet, ca 50% av kondisjonsprogrammet og 95% av mageprogrammet :D
3 dag med Jillian i dag, og 20 min på sykkelen som oppvarming. Hadde ikke lyst, men jeg gjorde det likevel!! Og det føltes enda litt lettere i dag:). Men fortsatt et slit:p
Sunroad78 sa for siden:
Dag 5 og det blir merkbart betre, klarte 10 samanhengandes armhevingar, det har eg ikkje klart sidan ungdomsskulen, totalt 15 armhevingar i dag :) Styrke og kondisjon er det eg slit mest med, mens mageøvingane er peace of cake ;) Skal legge til ein øvelse etter programmet er ferdig i morgon, trenger å trene "trekanten" under magen, den "heng" litt.
Sunroad78 sa for siden:
Det går betre etterkvart Lineh. Eg er no på dag 15 og femte dag på lvl 2 og eg trudde eg skulle dø første dagane eg trena. Skal starte å spele litt fotball frå i morgon av og satsar då på at kondisjonen blir betre ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.