Ditta sa for siden:
Kjøpte den som en test for lenge siden, alt med lite karbs må jo prøves :p Har brukt den i pizzabunner når jeg lager det, har funka kjempebra til det i allefall!
Ditta sa for siden:
Kjøpte den som en test for lenge siden, alt med lite karbs må jo prøves :p Har brukt den i pizzabunner når jeg lager det, har funka kjempebra til det i allefall!
KarMa40 sa for siden:
Spiser overhode ikke soya, det kan påvirke stoffskiftet negativt.
Zillah sa for siden:
Nei eg prøver også å halde inntaket av soya så lågt som mogleg. Eg trudde det var sunt, men det ser ut til å berre vere propaganda, og det stikk motsatte.
Tidl. medlem sa for siden:
ok. Soya..altså ikke bra, men leste at de bruker soya i ketolyseboka..er veldig usikker nå..åpen for mer informasjon fra dere..
Ditta sa for siden:
Ny veiing etter at det var et par dager med mye karbs i jula. 1 kg ned denne måneden....ikke fantastisk men det går i allefall nedover :) Skulle gjerne ha bikka ned på 60-tallet men det får bli til neste måned :)
Ditta sa for siden:
Sjekker bare om det er noen igjen her inne? :) Har hatt en måned med vanlig spising men er tilbake igjen. Ikke helt ferdig enda, gikk nok en del kilo opp på den måneden, kjentes på klærne grøss. På tide å være flink pike igjen ;) Har ikke veid meg siden før påska og da lå vekta på 67.
Zillah sa for siden:
Har gitt opp "ketolyse" som kur for lenge sidan, men eg har vel for så vidt framleis same kosthaldet. Mange mange kilo igjen til målet.
heihei123 sa for siden:
Hei :) Har du lyst å dele med meg hva du spiste iløpet av de første ukene? Jeg ¨har null variasjon i min mattlaging, og for det meste går det i egg, kylling, fisk og salat og brokkoli. Blirr tør matt i lengden i og med at jeg tilbereder alt på samme måte. H
Håper du har tid til å svare :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.