< Tilbake til oversikten

Har noen erfaring med eurodiett/ketolyse-mix?

Mara sa for siden:

Hei, jeg gikk ned 15 kilo på eurodietten i fjor vår, men har gått opp 4-5 av dem igjen.:mad: Begynte 18.mai med å spise rester av posene fra eurodiettkuren kombinert med masse egg, grønnsaker og kjøtt/fisk. Vet ikke om jeg er i ketose, tror kanskje sticksene mine er for gamle. Er det noen her inne som har erfaring med å kombinere eurodiett og ketolysekuren? Noen av produktene i eurodietten er veldig greie å ha med i veska.....

Areola sa for siden:

Jeg tror ikke det er helt optimalt... Produktene på ED inneholder en del karber i forhold til hva man skal spise på ketolyse.. Greia med ED er jo at du spiser svært lite kalorier - og er i ketose.

arkine sa for siden:

tror vel det kan kombineres til en viss grad,, for meninger er jo at en skal over på lavkarbo ettervert,, derfor alle de fasene ,, men kanskje ikke hauet på med masse fett,,også holde seg til ting med lite karbo
bare en teori fra meg
som også prøver en kombinasjon

Mara sa for siden:

Ja, det er sånn jeg også har tenkt. Må jo være kontrollert, da, telle både karbs, fett og kalorier. Men etter mange år av og på slanker´n vet jeg jo hva som inneholder hva - sånn omtrent. Jeg prøver ihvertfall nå, og det ser ut til å funke bra foreløpig.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.