screwball sa for siden:
Fant ÉN enslig sjokolade liggende helt for seg selv på EuroSpar, så da ble det kjøp. De var faktisk fri for mørk fra Sukkerfritt også. Og Prix var fri for meierismør. Hva skjer, tar lavkarbo over?
screwball sa for siden:
Fant ÉN enslig sjokolade liggende helt for seg selv på EuroSpar, så da ble det kjøp. De var faktisk fri for mørk fra Sukkerfritt også. Og Prix var fri for meierismør. Hva skjer, tar lavkarbo over?
Jabba sa for siden:
Jeg kjøpte likesågreit hele eska jeg fant på REMA 1000 på Ålgård så da har jeg for en stund (ca 40 stk).... ler
Det var til og med gubben som foreslo at jeg bare skulle ta hele eska - han har jo hørt at det er AB tørke omkring i landet.
Jeg legger dem IKKE i kjøleskapet slik at jeg ikke skal fråtse.....klarer ikke å spise dem når de ikke er kjøleskapskalde.....Da blir det med ett mye vanskeligere å spise AB hele tiden liksom......siden de må ha en time og to i kjøleskapet først.....
Carisma sa for siden:
Hvis sjokolade oppbevares i kjøleskap eller tilsvarende får den det hvite belegget som mange tror er tegn på at den er for gammel. Det er bare fordi den har vært oppbevart for kaldt.
ingu sa for siden:
Hehe, veldig saklig, men det er vel fordi den først har vært for varm, også kald.. :cool:
Jabba sa for siden:
Så lenge den er kald når jeg spiser den kan den gjerne ha vært varm i et tidligere liv for meg....ler
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.