< Tilbake til oversikten

Alle som er pålogget NÅ kommer og sier hei!

Anitra sa for siden:

heisann :)

En snøhilsen fra Risør :)

trillian78 sa for siden:

Våken jeg også... Såvidt...

Damita sa for siden:

Merkelige greier det der.. Nå er det helg, og da legger folk seg tidlig.. Men i ukedagene, da sitter de oppe til langt utover.... skratter

spretter rundt :D:D:D

Sulphur sa for siden:

Da har du problemer, i følge peanøtthjerneforbundet.
Men du ække aleine, det er mange som har det sånn.

Sulphur sa for siden:

Jeg satt akkurat og funderte litt på den der. Den er klassisk i mitt tilfelle. Jeg kan på en vanlig arbeidsdag fint sitte oppe til 2-3, men i helga må jeg denge men selv for å holde ut til kl. 1. Håpløst, ass!

trillian78 sa for siden:

Hehe... Ja nå som det endelig er helg kan man jo slappe av :lol:

Får ellers alt for lite søvn etter at jeg oppdaget lavkarbo.no. Setter meg ved pc'en med en kopp te og en sigg på kvelden. Planen er at jeg skal ta et kvarter, før jeg finner senga, for å oppdatere meg og se om det har skjedd noe nytt og spennende her inne. Plutselig hr det gått tre timer og det er plutselig bare noen knøttsmå timer igjen til jeg skal sitte på bussen på vei til jobb :eek:

Sulphur sa for siden:

Hva har skjedd med LimeWire, anyway? Jeg finner aldri noe der lenger. Før fant jeg alle mulig slags sære og til og med norske sanger der, nå finner jeg intet. Har man begynt å bruke noe annet?

trillian78 sa for siden:

I dag sovna jeg på bussen og våkna plutselig av min egen snork :rodme: Flaut

trillian78 sa for siden:

Aldri brukt limewire jeg... Er det for å laste ned?

Sulphur sa for siden:

Sikkel på naboen er flauere, trøst deg med det. :lol:

Sulphur sa for siden:

Ja, enkelt sanger.. Jeg bruker vanligvis torrent, men savner å få henta ned enkle sanger jeg har hørt på radioen f.eks.

trillian78 sa for siden:

Jeg bruker også torrent. Men det hender ganske ofte at man ikke finner det man leter etter syns jeg... Blir ofte til at jeg kjøper en del på iTunes. Ellers venter jeg bare på at Spotify skal bli tilgjengelig for hvermannsen :p

Sulphur sa for siden:

Spotify bare streamer, gjør de ikke?
iTunes, ja. Kanskje man bare heller burde gjort det lovlig. :o

trillian78 sa for siden:

Spotify streamer ja. Men i motsetning til LastFm, som jeg bruker en del nå, så kan du vel velge hvilke sanger du vil høre på.

Lovlig-schnovlig... Bare når man har lyst :p

Sulphur sa for siden:

Hvor lenge holder en åpnet kartong rødvin seg?

trillian78 sa for siden:

Det har jeg også lurt på en del ganger. Har liksom for meg at den holder seg i tre ukers tid... Men aner ikke hvor jeg har det tallet fra. Som regel bare drikker jeg opp kartongen så fort som mulig :p Kan ikke risikere at vinen blir dårlig ;) Mulig det er forskjell på rød og hvit også? Drikker mest rød jeg da.

Sulphur sa for siden:

Sant, jeg drikker som om det skulle vært min siste dag, de gangene jeg har rødvin.
Må vel bare teste...

trillian78 sa for siden:

Har du en gammel kartong? Eller bare lurer du på om du skal åpne en ny? Jeg kommer gjerne og hjelper til med å drikke den opp :stortsmil:

Sulphur sa for siden:

Det er nesten flaut å si det, men jeg har en gammel kartong, ja. Jeg har nemlig aldri opplevd noe liknende. :o Den er nok en drøy måned gammel. Jeg smakte og den var helt ok, men virket kanskje enda litt mer fruktig enn den var i utgangspunktet. Ellers merker jeg at det fortsatt er alkohol i den til tross for at jeg bare har tatt to slurker. Ketose er bare det besteste partydopet. :lol:

Sulphur sa for siden:

[quote=Damita;618495]

trillian78 sa for siden:

Hehe... HAr også en gaaaammel kartong stående. Men jeg tror den må være to måneder gammel nå. Tør nesten ikke teste den... Har hatt så mye god whiskey i hus at rødvinen er blitt litt oversett.

Damita sa for siden:

Jepp, den funker... Kan hende du må finne nye hub-lister da.. :D

Damita sa for siden:

I grunnen det samme som limewire.. Bare litt annerledes brukergrensesnitt.. :D

trillian78 sa for siden:

okey :)

Nå er det natta for meg tror jeg....

Lava sa for siden:

Rødvin holder seg hvertfall mye lenger enn hvitvin!

:lol:

Sulphur sa for siden:

Snakker vi om opplysninger basert på egne erfaringer her? :lol:

Argh, jeg vil ha Ingrid Olavas versjon av Her kommer vinteren på pc'en min NÅ! Noen som kan hjelpe meg?

Lava sa for siden:

nei mysti.. aner ikke hva du prater om.. :lol:

Carisma sa for siden:

Det er det tristeste jeg har hørt på lenge :lol:
JEG mener noen burde knebla og gravd ned den dama som straff for å skjende god gammal rockekunst på den måten! :D

Damita sa for siden:

Leita litt, men finner bare med Jokke...
Ha en flott lørdag :stortsmil

traller litt :D:D:D

Sulphur sa for siden:

Jeg elsker fortsatt Jokke. Men jeg syns den andre versjonen er sårbar og fin. :love:

trillian78 sa for siden:

Hvor er alle menneskene? Såååå stille her nå. kjedemeg

Blir jeg nødt til å gå å legge meg?

Carisma sa for siden:

Hodet mitt har lagt seg, men kroppen sitter visst enda her... :rolleyes:

trillian78 sa for siden:

Hehehe! Ja... jeg tror du sier noe der :lol: Men det er så kjedelig å være fornuftig. Dessuten sitter kroppen så fint der den sitter syns jeg :p

trillian78 sa for siden:

Nei... Ikke noe annet å gjøre enn å være kjedelig og fornuftig sukk

Sulphur sa for siden:

Haha, sånn satt jeg allerede fra før kl 22 i går kveld. Helt tragisk! Det endte opp med at jeg la meg litt før kl 24, og faktisk er ganske uthvilt nå. Jeg legger meg aldri før kl 24 ellers.

trillian78 sa for siden:

Åh, nå skulle jeg ønske at jeg hadde gjort det samme. Våknet nettopp og er kjempetrøtt. Litt smådumt og alltid snu døgnet i helgen.

Veggpryd sa for siden:

Hallois! Sitter å venter på at skinkesteika skal bli ferdig. Har laget surkål med stevia - den blei skikkelig god!

Forresten - nå fikk jeg så grådig lyst til å kjøpe meg Soda Stream... er det noen som har det?

bibi sa for siden:

HEI! :heia:

(jeg har ikke Soda stream - hvor får man kjøpt det?)

Veggpryd sa for siden:

På Elkjøp, fant jeg ut etter en kjapp googling. Den det er bilde av er den dyre utgaven. Pingvin, eller no, heter'n. Den er jo litt stilig!

Fnutte sa for siden:

Kjempestilig....noen som vet om den er dyr i drift???
(Asså forbruksvarene, ikke strømforbruket;))

Veggpryd sa for siden:

Man må ha en gasspatron visstnok for å lage kullsyren. Den koster 249,- og rekker til 60 liter. 60 liter.... eehmmm. dum blondine smiley her 30 flasker farris :confused:

Fnutte sa for siden:

2 liters flasker da eller???? ;)

Var inne på sodastream sine egne sider og tittet litt jeg. Ser jo bra ut men er vel ikke noen av smakstilsetningene vi kan bruke antar jeg selv om de står uten tilsatt sukker. Går vel kanskje an å tilsette noe annet... eller bare bittelitt for litt smak... jeg er ikke gla' i vann :(

Damita sa for siden:

:heia:

tar en trall :D:D:D

froken sa for siden:

Jeg er her også:D

Veggpryd sa for siden:

Var akkurat det jeg tenkte også. Man kan lage sin egen lille trylledrikk, tilsette litt kullsyre også slipper man å tvinge i seg alt det vannet... :lol:

safran sa for siden:

Hoi! En artsfrende! :w00t:

Damita sa for siden:

ramler innom og sier hei.. :stortsmil

traller videre :D:D:D

Nicpins sa for siden:

Hoi! Snubler innom her en tur. Sitter fortsatt (!!!) i morgenkåpa :eek: og forumsoser rundt her inne, med kaffekopp og sneip.

Tjolahopp everybody!
:D

QueenConnie sa for siden:

hipp hoppla! connie skal snart reise og svømme!

Adelaide sa for siden:

Hei alle sammen, jammen er vi flinke som gjør noe med det vi annser som ett problem....
Bølgen

bibi sa for siden:

Hei hei! :w00t:

Enid sa for siden:

Innom og sier halloen jeg også!

Lava sa for siden:

:heia: hei hei :heia:

Fnutte sa for siden:

tittei!! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.