Finnes det noen som har forslag til drops man kan putte i munn, hørte på kurset at man skulle holde seg unna pastiller av dent type.
Jeg greier ikke å få bort ånden med bare tannpuss, det virker på meg som om lukten kommer fra magen og ikke munnhulen.:eek:
Ånden ja. Den har de fleste som er i ketose. For noen hjelper det å drikke vann. Ellers så hjelper munnskyll for noen.
Hos noen blir den mindre eller helt borte etter ei stund. :)
Det var godt å høre at jeg da er normal, synes vel den har blitt verre å verre (ihht andre familiemedlemmer stakkars) den siste uken, jeg er nå inne i den 4. uken.
Felles skjebne trøster faktisk, jeg trodde jeg var alene.
Kjenner den ikke så velig godt selv, men jeg fikke et tips en gang, at man skulle sleike seg på håndbaken, for så la det tørke litt og så lukte på det.
skal love at det ikke lukter best nå om dagen.
Æsj spy
hadde tenkt til å skrive at jeg ikke merket noe med ånden, men etter tipset ditt skal jeg ikke skrive det allikevel. Fysj og fysj så grusomt :urk:
Hei
Man kan jo glede seg over det unikke ved ketose, nemlig at det er fett man puster ut av lungene og tisser i do ( og på stixen) :)
Ikke mange kurer kan reklamere med det ;)
Vennlig Hilsen
Torkil
Hahaha! Denne tråden fikk virkelig fart på latterbrølene her! hhihi - har herved rekruttert mannen til å gi klart og tydelig beskjed om jeg stinker! :/
Har SB 12 da så sår kose meg litt med den titt og ofte da...
Jeg har ikke merket noe selv til at jeg har dårligere ånde nå enn tidligere. Nå har jeg vært i sammenhengende ketose i litt over 2 uker.. og merker ikke noe enda..
jaja...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.