< Tilbake til oversikten

Dårlig ånde

Kvark sa for siden:

Finnes det noen som har forslag til drops man kan putte i munn, hørte på kurset at man skulle holde seg unna pastiller av dent type.
Jeg greier ikke å få bort ånden med bare tannpuss, det virker på meg som om lukten kommer fra magen og ikke munnhulen.:eek:

Selma sa for siden:

Slik jeg har forstått det, så er store Ifa (de i pose) tillatt. De er i tillegg vannvittig gode:sikle: :D

Lindabtn sa for siden:

Fribol dropsene fra Apoteket

Kvark sa for siden:

Takk, men er det flere enn meg som har denne erfaringen?

Gerd sa for siden:

Ånden ja. Den har de fleste som er i ketose. For noen hjelper det å drikke vann. Ellers så hjelper munnskyll for noen.
Hos noen blir den mindre eller helt borte etter ei stund. :)

Kvark sa for siden:

Det var godt å høre at jeg da er normal, synes vel den har blitt verre å verre (ihht andre familiemedlemmer stakkars) den siste uken, jeg er nå inne i den 4. uken.

Gerd sa for siden:

Helt normalt :D Det hender gubben rygger unna her også :lol:

Max sa for siden:

Jeg har også dårlig ånde ja.. Veldig.

Tusta85 sa for siden:

Dårlig ånde her også ja... :rolleyes:

Kvark sa for siden:

Felles skjebne trøster faktisk, jeg trodde jeg var alene.
Kjenner den ikke så velig godt selv, men jeg fikke et tips en gang, at man skulle sleike seg på håndbaken, for så la det tørke litt og så lukte på det.
skal love at det ikke lukter best nå om dagen.

Georgine sa for siden:

SB 12 fra apoteket hjelper meg :D

Kvark sa for siden:

First thing in the morning:D

Max sa for siden:

Hva er det?

Kanutten sa for siden:

Jeg har ei flaske med Vademecum liggende i handveska som jeg smatter på titt og ofte :o

Georgine sa for siden:

Et munnskyllevann.

megselv sa for siden:

Æsj spy
hadde tenkt til å skrive at jeg ikke merket noe med ånden, men etter tipset ditt skal jeg ikke skrive det allikevel. Fysj og fysj så grusomt :urk:

Kvark sa for siden:

huff, jeg måtte le litt for meg selv, det lukter ikke godt.
Har nå fått testet SB 12 og lukten er mye bedre:)

Bee sa for siden:

Litt rart egentlig, i.o.m at acetonlukten kommer fra lungene, og ikke fra munnhulen.

BiB sa for siden:

Peppermynteolje funker bra, 1 dråpe på tunga. NB: Sjekk at den er uten sukker.

Kvark sa for siden:

Kan vel være at jeg har stolt litt for mye på sleiketesten, for det vil jo bare gi svar fra munnhulen, får teste det på familiemedlemmer da stakkars.

BiB sa for siden:

Kan nok være lurt ja ;)

Bee sa for siden:

:lol:

Torkil sa for siden:

Hei
Man kan jo glede seg over det unikke ved ketose, nemlig at det er fett man puster ut av lungene og tisser i do ( og på stixen) :)
Ikke mange kurer kan reklamere med det ;)
Vennlig Hilsen
Torkil

megselv sa for siden:

:urk: igjen :lol:
Om noen klager på åndem min skal jeg si stolt "jepp vet det, jeg puster nemlig ut fett jeg skjønner du" :lol:

Krøllerellerei sa for siden:

Åh æsj!
Det var et godt tips.

Sambisen våknet en natt fordi jeg stinket sånn.

Nahemah sa for siden:

Hihi, måtte bare smile av den:p:)

kineserbolle sa for siden:

Hahaha! Denne tråden fikk virkelig fart på latterbrølene her! hhihi - har herved rekruttert mannen til å gi klart og tydelig beskjed om jeg stinker! :/

Har SB 12 da så sår kose meg litt med den titt og ofte da...

Tomsverden sa for siden:

Jeg har ikke merket noe selv til at jeg har dårligere ånde nå enn tidligere. Nå har jeg vært i sammenhengende ketose i litt over 2 uker.. og merker ikke noe enda..
jaja...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.