< Tilbake til oversikten

Vil dere se hva 2,5 uker på ketolyse og 4,8 kg har gjort med Mentos?

vanilla sa for siden:

Hvor høy er du mentos? :)

Dolly sa for siden:

165cm..

vanilla sa for siden:

Okey :) Jeg la merke til at du begynte på rundt 82 kilo og det er omtrent det jeg ligger på nå (litt under) og jeg er 160 cm. La merke til at vi hadde mye av samme kroppsformen. Håper jeg er like flink og heldig som deg :D

donjuanwannabe sa for siden:

WOW imponert jeg. Tenk at 9 kg kan gjøre så mye forskjell.

Virkelig stooor forskjell på kroppen ja, og det ser ut som puppa beholder fasongen og det er jo bra. :) Og du kledde virkelig svart hår!

Stinen sa for siden:

Du er så flink. Hva er det du gjør, liksom? Det ser jo ut som du spiser helt - helt normal. Er du avslappet og nonchelant på den danske måten i forhold til fettforbrenning? Nesten litt kostbar av typen - Dere får være eller forsvinne. Jeg bryr meg ikke. Slik at fettet har alle minuspoeng og de bare pakker og drar litt sånn effektivt, alla tyske turister på camping. Er det det som er trikset? (Notat til selv: Bli avslappet og nonchelant)

sma sa for siden:

Wow!! Du ser skikkelig bra ut!!!

ivalodia sa for siden:

Dette ser jammen flott ut og ikke minst motivasjon for meg som nybegynner å se :)

lillmerete sa for siden:

dette er ett flott resultat.. har noen grusomme bilder fra før jeg begynte selv.. Å fy sier jeg..

Men har du trena? event hvor mye og hva slags trening?

DU HAR VÆRT UTROLIG FLINK :)

Tusta85 sa for siden:

For en forskjell!
Du er en av hovedgrunnene til at jeg har valgt ketolyse. :)

Dolly sa for siden:

Jeg har ikke trent.. kommer til å begynne å trene når jeg får tid.. dvs. når jeg slutter på skolen.. nå jobber jeg fullt og går på skole 3 dager i uka

solungen sa for siden:

Fint å se før-etter(underveis)av "ekte" mennesker...
som man kan fritte ut om hvordan de fikk det til ;oD

You go girl !

Mint sa for siden:

Mentos inspirerte meg til å begynne med ketolyse! Blir spennende å se hvordan det går, vi har ganske lik kroppsfasong ser jeg, men jeg er høyere enn deg da. :)

Dolly sa for siden:

magen blir bare mindre selv om vekta står stille... henget minker og jeg er redd jeg ikke får dekket noe bukplastikk alikevel men magen ser jammen ennå mer slafsete ut

her er noen nye før etterbilder..

Men dere ser henget her

Men det henger nok kanskje mer igjen når jeg har tatt av de siste 12-13 kiloene

Jeg vet at jeg for mange ennå ser feit ut, men for første gang på lenge føler jeg ikke selv at jeg ser feit ut og det er jo bra:)

mam sa for siden:

Jøss, profilbildet av magen viser en radikal forandring!!!:heia: Du kan være stolt av deg selv! Kansje det er nevnt i tråden, men jeg spør likevel: Har du trent magen, gått, løftet vekter?

Nå blir jeg bare mer bestemt på å gå ned i vekt. Kan sikkert ikke bli så fin som deg, men du inspirerer meg! :ja: Vær glad hvis du ikke trenger bukplastikk, det er tross alt en stor operasjon, og alle operasjoner innebærer en risiko. Jeg har lest inne på [url]www.bukplastikk.no[/url], og det er ikke alle som er helt fornøyd. Og noen har mye mere smerter postop enn andre. Det har fått meg til å tenke meg om to ganger.

Lurer på hvem som mener du ser feit ut, jeg?!? Jeg synes du ser normalvektig ut, med maks -5 kilo igjen.

Smula sa for siden:

Neimen om du ser feit ut - det var suverene bilder. :)

Dolly sa for siden:

Jeg har ikke trent magen nei, har ikke tid.. tror det er bare rent fett som har forsvunnet med ketolyse..

Bildene viser 25 cm forskjell og det er jo endel...

ser jo at jeg har tatt av litt over rumpa og sånn og men ikke i nærheten som med magen... 12 cm over hofte rumpe

Det som irriterer meg er det henget som du ser på profilbildet det begynner så langt nede.. og viser godt i alle slags bukser..

Dolly sa for siden:

Takk for det, det var kjekt å høre :klem:

mam sa for siden:

Åh, du har en fantastisk nedgang! Jo, unnskyld, jeg husker nå at du ikke har trent. Dumme meg. Men jeg mener det altså, går du ned mer enn 5 kilo til så kan jeg ikke skjønne hvor du skal ta det fra.

Jo, jeg skjønner det er irriterende med heng når en har gått ned så mye og vil se fin ut.

Luska sa for siden:

Utrolig forskjell på de bildene :eek: Du ser flott ut! :blomster:

touran sa for siden:

Helt fantastisk!

Trixie sa for siden:

Ååh! Så heldig du er at magen er blitt såpass flat! :heia: Selv om du synes det er litt heng så har du fått vesentlig bedre mage! :heia:
Det er så motiverende og se bildene dine. Selv er magen min skikkelig utstående enda, men bildene dine gir meg håp! :)
Trixie :)

MorStine sa for siden:

Wow, dette var jammen imponerende!!! Håper jeg får like god effekt av ketolyse som deg!!!

Kjempeflink er du!!!

Kristian sa for siden:

Med hel badedrakt blir du den flotteste på stranda og neste sommer blir du den flotteste i bikini:cool:

Dolly sa for siden:

Takk for koselige oppmuntrende ord:)

Kanutten sa for siden:

Vil gjerne ha FULLSTENDIG matliste fra Mentos :D

Vil også være flink :eek: :p

Du er en skikkelig motivasjonsfaktor!!!!! Og du er nyyyydelig :)

Gerd sa for siden:

Helt fantastisk Mentos.:heia: Bøyer meg i støvet IGJEN :D
[color=royalblue][/color]
Huden på magen vil nok trekke seg mer sammen, vettu...
[color=royalblue][/color]
Det tar bare litt tid...;)

lokkebiff sa for siden:

SUVERENT!!! Veeeldig bra Mentos!!!:ja:
[color=teal][/color]
Stemmer det Gerd sier, det går seg til det der.
Bare ha (og nå kommer et morsomt ord) "TÅLMODIGHET".....:lol:

Titti sa for siden:

Kjempebra! :D

shallow sa for siden:

25 cm er jo helt utrolig bra resultat.

Inspirerende ;-) !!!!!

:):):):D:):):)

BiB sa for siden:

Utrolig bra!! Det er spennende å se utviklinga du har :) Alderen er jo på din side så Lokkebiff og de andre har nok rett i at tålmodighet er en dyd her, ja. Lykke til videre :)

Benzo sa for siden:

Utrolig bra resultat, Mentos!
Jeg tror også huden vil trekke seg mer sammen etter hvert. Har du merket noe på evt. cellulitter? På før-bildene kan det se ut som du hadde bittelitt på lår/rompe, men på etterbildene er det ingenting. Har de blitt borte, eller hadde du ikke noe?

Dolly sa for siden:

Ja hadde bittelitt før men ingenting nå:D

Herlig:)

håper den vil trekke seg sammen.. men jeg tror det henget der jeg har blitt skåret KS så vil huden nok alltid henge der mer eller mindre..

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger det gir motivasjon:)

Borealis sa for siden:

Du ser flott ut, Mentos, og IKKE feit!
Et kjemperesultat!!

Hyper sa for siden:

Helt fantastisk Mentos!!
Gratulerer så myye!!

Du er flott!!!

Tussa sa for siden:

Oioioi, FOR et utrolig resultat, Mentos! :heia:

Om huden ikke skulle trekke seg sammen, så er det mulig å få hjelp, om det er noe du ønsker. :)

Og feit!? Det er du langt i fra. Virkelig.

Bee sa for siden:

Da må de være små som maur i forhold til deg da.

Synes absolutt ikke du ser feit ut. Kjempeflott er du! Gratulerer så mye med nedgangen din.

Jeg har snart gått ned like mye i kilo som du, men har ennå MYE mage igjen.

Men den forsvinner vel den også. :D

kelly sa for siden:

WOW!!! Imponerende resultat, du ser kjempeflott ut :heia:

babe26 sa for siden:

Jeg er imponert :heia::heia::heia:

Eilan sa for siden:

Du er langt fra fet nå Mentos. Du er suveren! Hvilken suksess du har hatt! Hatten av for deg!

tusta87 sa for siden:

WOW! Kjempe flott! Utrolig stor forskjell! Keep up the good work!

prilla sa for siden:

Så fin du er blitt! Må være deilig å oppleve et slikt resultat. Tøff er du også som legger ut bilder av deg selv. Skikkelig motiverende for oss andre å se hvor stor forandring du har oppnådd :)

Stå på!!

Titti sa for siden:

Oj, mister man celuitter også? :spent:

Trixie sa for siden:

Mentos, hvordan ser ryggen din nå enn da du startet? :) Bare lurer siden bildene dine er så motiverende for meg og andre. :)
Trixie :)

mima sa for siden:

Ja, det sier jeg og, enda en GOD grunn for å fortsette med lavkarbo livet ut!!!!!:D :D :D

Titti sa for siden:

Yes :D Jeg har jo spist lavkarbo siden i høst og jeg har tenkt litt på om jeg har fått mindre celluitter på lårene, men har liksom trodd det var synsbedrag, men kanskje det stemmer alikevel :D

mima sa for siden:

Jag har bare holdt på i tre uker nå, og ser synlig forbedring. Veit ikke om jeg hadde MYE, men bedre er det ihvertfall. Og ikke har jeg trent annet enn noen få ganger på en steppemaskin jeg har her hjemme. Det er bare sååå digg!!

Tusta85 sa for siden:

Hvordan ser cellulitter ut?

Borealis sa for siden:

Litt som appelsinskall? Ruglete?

Glade-Gry sa for siden:

Vet du hva?? Det var akkurat DISSE bildene inne på ketolyse.no som fikk meg til å tenke: UTEN TVIL, DETTE SKAL JEG OGSÅ BEGYNNE MED!!!

Så tusen takk for at du deler!! Du ser ut som en helt annen person på før og etter bildene av ansiktet ditt, jeg ble helt sjokka!!

Går det bra med deg ennå eller??

:p

sma sa for siden:

Wow!! Du ser skikkelig bra ut! Du har hatt en fantastisk forandring i kroppen din! Stå på videre. :)

Torkil sa for siden:

Hei Mentos
Hvordan går det med ditt prosjekt? Så langt har dine billeder jo vært svært overbevisende og til stor motivasjon for mange.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

Bee sa for siden:

Lurer jeg også på. :)

Pipp sa for siden:

Mentos har ikke vært her på lenge...hvor er hun da ?

Hyper sa for siden:

Det lurte jeg også på!?..

MENTOS!!!???

Brimstone sa for siden:

MENTOSSSSSS.... hvor er du????:)

Emme sa for siden:

Wow, det var stor forskjell. Skal selv begynne etter vi er ferdig med feriene, for jeg må kjøpe inn endel.

Har 35-40 kg å ta av, men det er langt fram.

Tussa sa for siden:

Mentos, hvor er du??

elian sa for siden:

For en forandring!!!! Du jo kjempefin!!!! :D

Gratulerer med vekttapet!!!!

Trolla sa for siden:

Helt fantastisk forandring:eek: . :D

Vettu Mentos jeg blir neste tårøgd da jeg tenker på at også jeg ettehvert vil kunna ha en slik forandring og bli normalvektig igjen. For en utrulig motivasjon du gir oss andre gjennom å dele disse bildene med oss.

Nå angrer jeg også på at jeg ikke tatt noen forbilder for det hadde vært skikkelig gøy å se sine egne forandringer på den måten du viser oss her. takk for at du deler de bildene med oss.:D

Bee sa for siden:

Jeg tror hun har forlatt oss. Spurte på Facebook hvor hun ble av og om hvordan det gikk, men har ikke fått svar.

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg er enig med Bee. Jeg har sendt henne en privat E-post, men ikke fått svar. Jeg antar at hun er ferdig med slankingen og ikke har tid til å delta på forumet.
Jeg håper hun har det bra.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

Hyper sa for siden:

Åh...Mentos er savnet.....

Tussa sa for siden:

Må jo ta 'farvel' med oss først :p , slik at vi vet at hun har det bra.

Hyper sa for siden:

Jaaaaaa!!!

Gerd sa for siden:

Mentos er innom forumet av og til har jeg sett.

Elanessë sa for siden:

Dette kan jeg bare signere!

Multi sa for siden:

Meg også .
Har akkurat starta mitt Lavkarbo liv og gid om jeg kunne se slike resultater

Dolly sa for siden:

Takk for alle koselige kommnentarer..

Smarte meg skulle ta en pause i slankingne for å forsøke å stabilisere vekta.. og prøve fedon, så skulle jeg begynne på ketolyse igjen etter sommeren..

Fedon var for invikla og jeg gikk opp 6 kg..

Og i sommeren ble jeg gravid, og da kunne jeg jo ikke begynne på ketolyse igjen, og nå som kvalmen har lagt seg kommer jeg luskende inn hit igjen.. klarer ikke å holde meg vekke herfra til uke 12, men ber om at de som kjenner meg holder det hemmelig og ikke sier det til noen.. før om en mnd tid iallefall..

jeg er nå 8 uker på vei og gleder meg og gruer meg..

det var pga svangerskapet sist at jeg la på meg så mye som jeg gjor..

Skulle gjerne hatt hjelp til å sette opp en kostholdsplan hvor jeg fremdeles kunne gå litt ned i vekt mens jeg er gravid.. eller i det minste la vær å legge på meg sånn at jeg ender opp med nedgang etter fødselen..

Etter jeg ikke fikk til fedon og la på meg har jeg hatt så dårlig samvittighet at ejg ikke har turt å vise meg så mye her inne...:(

Men nå trenger jeg hjelp..

Bee sa for siden:

Velkommen tilbake Mentos. Godt å se deg igjen!

Og gratulerer så mye med en liten en i magen. Så herlig!

Håper du får mange gode råd om hva du kan gjøre nå mens du er gravid. :klem:

Iset sa for siden:

Når har du termin? Vi er ca. like langt på vei jo. Jeg er 8+4 i dag. :D

Dolly sa for siden:

Har termin 13 april, sendte deg en prikk

Iset sa for siden:

Hehe jeg glemmer alltid å sjekke de prikkene. :rødme:
To dager etter meg, så spennende! :D

Dolly sa for siden:

Jepp nå kan vi ha kappløp... :P

Kommer nok ikke til å ta deg igjen i vektnedgang da..

Hvordan er det å gå ned i svangerskapet? jeg er overvektig i bmi..

28,7

Dolly sa for siden:

hehe ser nå at vi har nøyaktig samme bmi

Iset sa for siden:

Hehe men jeg var jo enorm før da, 135 kg. Nå veier jeg 87, det er jo ikke lite det heller men jeg er høy da, så jeg er ikke så veldig overvektig nå. Det gjør ingenting om man går ned i svangerskapet dersom man har litt å ta av fra før av, men vektnedgangen må ikke gå for fort, og bør være en "bivirkning" av et sunt kosthold og ikke direkte slanking. Jeg kommer nok til å gå ned litt men jeg tenker ikke slanking overhodet, jeg spiser sunt. Tvert imot så føler jeg hver dag er en kamp om å få i meg NOK mat, egentlig.

Iset sa for siden:

Oj haha, det var litt sprøtt. HELT lik BMI. Vi får kose oss i svangerskapet og ikke tenke for mye på kroppen. Men det er kanskje lettere for meg siden jeg tross alt har gått ned nesten 50 kg og føler meg veldig slank nå? Jeg har jo veid 87 kg tidligere også, men da hadde jeg jo gått OPP i vekt og følte meg tykk. I tillegg trenger jeg jo ikke å tenke så mye på vekten siden jeg har så liten magesekk at jeg ikke KAN overspise, men jeg må jo tenke på riktig sammensatt kost da.

elle sa for siden:

Så arti å se.Førr en stor førskjell det va:) Det hær e sånn som eg træng å se, tuuusen takk.Lykke tel videre:heia:

murmeluppa sa for siden:

Wow, for en enorm forskjell!!! kjempebra, og utrolig motiverende!!! jeg tok mine "før" bilder igår, ser frem til å sammenligne med bilder om en mnd's tid :)

Xenia sa for siden:

Huden og gløden i ansiktet var det jeg hadde tenkt å kommentere også... :D Hun ser frisk ut !! :D
Supert med før og etter bilder !!

leyla73 sa for siden:

WOOOW!!!! :eek:
:heia::heia:

Jeg er mektig imponert! Gratulerer med nedgangen i vekt og mål!
Gleder meg stooort til "gravid-magen" min også forsvinner! :D Kanskje jeg til og med tør å sitte på min egen altan i bikini (he-he). :rolleyes:

Motiverende lesing, ja!!

Lykke til videre.

Dolly sa for siden:

Måtte inn her å se på bildene litt.. Takk for koselige tilbakemeldinger

Jeg er nå godt ferdig med å være gravid, men pga ammingen så har jeg ikke hatt så lyst å gå på ketolyse, men har nå gått ned 9 kg på 7 uker uten noen sjikkelig kur.. 14,6 kg igjen til jeg når målet mitt og jeg får bukplastikk til høsten:D Når jeg er ferdig med amming hiver jeg meg nok på ketolyse for å bli kvitt de siste kgene

prøver å holde meg unna mest mulig karber, ikke så mye fett og kalorier blir litt blanding av fedon og grete roede kanskje..

Men det funker det og, men mista mye mye mer fett på ketolyse, så har ikke fått samme resultat som sist..

Lulle sa for siden:

det er jo kjempe forskjell :D

Chalenty sa for siden:

kjæmpe bra:D æ ble imponert!!!
ka du har spist for å klare det så bra??

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.